Obecna matematika na Masarykově univerzitě


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 30.10.2017 14:30:14, 123jan456, zhlédnuto: 439x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj. Mám dotaz ohledně obtížnosti oboru obecná matematika na Masarykově univerzitě. Studuji totiž obecnou matematiku na Matfyzu, ale nevim zda dám zkoušky. Tak se chci zeptat zda někdo ví jaký velký je rozdíl mezi matfyzem a Masarykovou univerzitou ohledně obtížnosti matematiky. Nebo jestli by bylo pro mě lepší jít rovnou na jiný obor např ekonomika nebo učitel matematiky.

Email: haltmarekemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.10.2017 23:23:48, x) Ahoj,
    kdyby byl tvůj dotaz směřován na fyziku, tak to by bylo jiné kafe, fyzika je v Brně skutečně mizerná. Matematika má ale v Brně dobrou úroveň. Na rozdíl od MFF je víc orientována na bezprostřední aplikace (netriková statistika, ekonometrie, modelování,...), ale úroveň si drží. Některé věci bych Brnu vytkl (např. menší rozsah teorie míry a integrálu) a některé slabiny jsou prostě dané menší velikostí (např. není možné zajistit tak detailní pokročilé kurzy), ale pokud nedáváš matfyz, nejspíš bys nedával ani Brno. Pokud hledáš snazší studium matematiky, které bude alespoň trochu důstojné a alespoň trochu použitelné, doporučuji matematiku na FAV ZČU v Plzni. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (31.10.2017 19:58:58, x) Ahoj,