VŠE FPH x PEF ČZU, případně IT?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 02.11.2017 17:28:37, Honza, zhlédnuto: 768x, reakcí celkem: 14Reagovat na příspěvek
Zdravím,

Chtěl bych se dotázat na již několikrát zde opěvované téma. Letos maturuji na průmyslovce, kde studuji IT, ale obor je napůl provázaný s ekonomií, takže bereme i účetnictví, základy ekonomie, marketing a management. Jde o to, že průmyslovka mi můj obor velmi znechutila výukou programování i mnohým dalším, a více se mi začali zamlouvat předměty ekonomické. Z výběru vysokých škol se mi nejvíce líbí FPH na VŠE, ale říkám si, jestli to má pro kariérní život vůbec význam a proto raději nestudovat jednodušší PEF (spousta lidí mi říká: titul, jako titul). A nebo zůstat u IT? - ale musel by to být obor, kde není programování (což jsem zatím u žádného studijního programu, který mě zajímal, nezpozoroval), protože tento předmět ze mě opravdu vysává veškerou životní energii. Nemyslím, že jsem na toto hloupý, ale zkrátka mě brutálně nebaví. (ostatní IT mi až tolik nevadí - asi jako každý jiný předmět :D) Dále mám obavy z náročnosti VŠE... četl jsem, že nejjednodušší obor tam je na FMV Hotelnictví a reg. rozvoj, ale tam si myslím, že se nedostanu, kvůli mizerné výuce druhého jazyka na naší škole.

Budu moc vděčný za veškeré rady a odpovědi, díky :)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.11.2017 23:12:51, x) Zdravím,