Výběr VŠ, humanitní/jazykové zaměření/jazyk od úplného začátku?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 09.11.2019 08:53:35, Zuzka, zhlédnuto: 269x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Dobrý den,

jsem studentka gymnázia, baví mě jazyky (zejména angličtina - C1 a španělština - na konci čtvrtého ročníku bych měla mít A2/lehčí B1 úroveň). Přírodní vědy mě nezajímají. Matematice se ráda vyhnu. Nechci se na VŠ zbytečně trápit.
Chtěla bych najít humanitní obor, který bude uplatnitelný na trhu práce a zároveň v něm využiji znalost jazyků.
S čím by se dala kombinovat např. angličtina? Uvědomuji si, že titul z angličtiny (pokud nechci být překladatel - hezká představa, ale je jich mnoho), mi asi? žádnou výhodu nepřinese, stačí certifikát.

Napadlo mě studovat i samotnou angličtinu, ale nevím, zda-li to není ,,zbytečné\'\' v dnešní době, kdy už kvalitně anglicky umí mnoho lidí, například i proto, že žili v anglicky mluvící zemi.

Uvažuji i o studiu jazyka od úplného začátku, jak to nabízí některé filozofické fakulty. Máte s tím někdo zkušenosti? Dá se to zvládnout v pohodě, nebo jste se hodně zapotili?

Řekla bych o sobě, že to, co mě baví, se dokážu učit a mám dobré výsledky, ale jinak nejsem nijak výjimečně chytrá, spíš průměrná, matematické a logické myšlení nemám.



Děkuji za rady.