Platba za překročení standartní doby studia

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 13.05.2007 09:37:05, M., zhlédnuto: 1492x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, kombinovaně studuji 3 (Bc.) + v budoucnu 2 roky (navazující Mgr.). Protože jsem překročila standartní dobu studia, budu platit už 3. ročník na Bc. Vyplývá z toho, že automaticky budu platit i to navazující Mgr. studium? Najde se tu někdo, kdo si studium taky platí, protože překročil standartní dobu? Díky za odpověď.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.05.2007 13:01:47, Radek) Nebudeš. To omezení se vztahuje na to studium které právě děláš. Když děláš Bc., můžeš ho studovat zdarma standardní dobu a jeden rok navíc. V dalších letech platíš, tzn. pokud máš Bc. na 3 roky, platíš od začátku 5. roku. Až budeš mít Bc. hotové, máš nárok na nav. mgr. studium standardní doba + 1 rok zdarma, platit se případně bude jen když to zase překročíš, tzn. v případě dvouletého až budeš na navazujícím 4. rok. Ti co dělají pětileté magisterské studium rovnou (ne rozhouskovaně na Bc. a navazující) mají 5+1 zdarma. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.05.2007 13:25:09, M.) Děkuji za odpověď. V minulosti jsem však už studovala 3 roky VŠ (Mgr. pětileté) - nedokončila jsem to. Takže díky tomu teď doplácím na svoji "blbost". Ten 3. ročník na Bc. platit rozhodně budu a obávám se, že i to navazující (jsem na peďáku na MU v Brně). reagovat zde