info o univerzite jana amose komenskeho


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.05.2007 13:22:15, bára, zhlédnuto: 1484x, reakcí celkem: 10Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekPROSÍM!!!! NEVÍTE NĚKDO JAKOU MÁ POVĚST UNIVERZITA JANA AMOSE KOMENSKÉHO V PRAZE??? POPŘÍPADNĚ NEMÁTE BLIŽŠÍ INFORAMACE O TÉTO ŠKOLE? DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.05.2007 18:34:06, vladka) ahoj, ja tuto univerzitu studuji. jelikoz je to pomerne nova skola, svou prestiz si teprve ziskava. zatim jsem na ni neslysela zadne negativni ohlasy. podrobne info mas na ujak.cz, potrebujes jeste neco konkretniho? muzes mi napsat do majlu :) reagovat zde
    Email: vladkaemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.05.2007 23:42:02, Iva) Také uvažuji o studiu na této škole.Obor sociální a masová komunikace.Prosím,jestli někdo studujete již tuto školu,dejte mi vědět,jak je náročná a jestli je vhodná i pro zájemce,kteří už jsou dávno ze školy.(Je mi 31).Mám obavy,abych to zvládala.Díky za jakékoli info o škole. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.03.2008 17:20:59, Mirka) Ahoj. Taky jsem si podala přihlášku na UJAK. Mám také obavy, abych to zvládla. A nerada bych dojížděla sama. Jsem z okolí Strakonic. Pokud je tu někdo kdo se nachází také v blízkosti Strakonic, tak dej prosím vědět. Mohli bychom jezdit společně. Díky reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2008 17:08:26, Zdenka) zdravim, tez mam prihlasku na univerzitu Komenskeho,obor socialni pedagogika, kdyby mel nekdo nejake info, byla bych vděčná;-)dekuji:D reagovat zde
    Telefon: 420604428803, Email: zdenule.mrazovaseznamcz, ICQ: 284681237