Instituty obecně, MVŠPP konkrétně

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 25.06.2007 13:41:06, Jana, zhlédnuto: 700x, reakcí celkem: 35Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekJe nějaký rozdíl (v praxi) studovat na institutu a ne na české vš, která zde má akreditovaný program? Co studenti z MVŠPP - vše v pořádku - státnice, diplomy, uznání ZČU,.... byl tady ohledně toho nějaký humbuk po novém roce, je tedy vše o.k.? Stále se rozmýšlím zda sem nastoupit!S08
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2007 16:09:06, ála) Ahoj, na té škole studuji. Myslím, že je jedno jestli má škola v názvu Vysoká škola (zahraniční) nebo Institut, důležité je zda Ti ten diplom k něčemu bude, teď nám přišel ze školy dopis, že museli změnit název a dlouhé povídán, že můžeš pokračovat na JUDr, dělalat si PhD. ale to nejdůležitější zda tě ČAK zapíše se stejně student nedoví, když se zeptáš tak jeden řekne že jo na ČAK že ne, pak že je to v jednání a ani po půl roce co to škola řeší a vedli se tady diskuse nic přesně nevíme a škola taky pořádný papír že to sudium bude plnohodnotné v tom smyslu že tě zapíše ČAK, Notářská komora atd. nevíš. Škola má své pro i proti, studium je v něčem dostatečné ale třeba důležíté předměty hlavně státnicové tam máš dost okrajově a ne na úrovni jak by budoucí právní koncipient potřeboval :( Záleží co od studia očekáváš a čím se chceš jednou zabývat reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.07.2007 13:40:21, Iva) Doporučuji si přečíst diskuzi o MVŠPP, která se tu vedla zhruba před půl rokem a z toho jednoznačně vyplývá, že této škole je lepší se obloukem vyhnout! reagovat zde