Kam po gymnáziu?

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 02.07.2007 19:32:46, Bára, zhlédnuto: 2873x, reakcí celkem: 10Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekNemuzu se rozhodnout, co budu delat po gymnaziu. V zari nastupuji do posledniho rocniku bilingvniho cesko-francouzskeho gymnazia. Jazyky mi jdou dobre, studuji s prumerem 1,00, jde mi tedy prakticky vsechno, takze mam vyber opravdu siroky. Ale nevim, ktera skola by prave mne vyhovovala nejvic. Chtela bych pracovat bud jako doktorka, coz znamena vystudovat 1. nebo 2.LF. Ale bojim se, ze bych tu skolu nezvladla psychicky. Nebo bych chtela mit nejakou praci, ktera by mi umoznila cestovat po svete, jednat s lidmi... Politika mi ale moc nerika, takze tenhle typ skoly by mi nevyhovoval. Uvazovala jsem napriklad i o financni matematice na matfyzu, ale neznam nikoho, kdo by tam chodil, takze o tomto oboru ani nemam zadne blizsi informace. Neznate odtud nekoho?

ICQ: 329975432
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.07.2007 19:55:01, Ingrid) Tak zkus třeba překladatelku nebo tlumočnici z francouzštiny...na LF jsou dost těžké přijímačky z biologie, chemie a fyziky,na to se musíš připravovat dost dlouho...a když jsi zaměřená na jazyky,tak škoda toho nevyužít....to by působilo i dobře i u přijímaček - obor studia...že už o fránině dost víš.... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.07.2007 09:06:26, Bára) Kdyz me prijde, ze ted uz ty jazyky nejsou tak velka prednost - zvlada je uz skoro kazdy... Spis by mozna bylo lepsi vyuzit jinych predmetu, na ktere mam talent nebo ne? Prace tlumocnice by me asi ani nebavila... To spis pracovat v nejake mezinarodni firme, ale zase na VSE nechci. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.07.2007 10:20:44, David FMV) A proč ne? reagovat zde