Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Výběr filtru.

Typ studijního programu

bakalářský

Udělovaný titul

BcA.

Forma studia

prezenční
Úprava údajů školy.
Stačí nám poslat příslušné změny a my údaje zaktualizujeme. A to buď přes kontaktní formulář nebo přímo na radek.lexavejskacz, nebo rychlou zprávou formulářem níže.
Přidej se k nám.
Anketa.
Kde při studiu bydlíš?

Na koleji (25%)
 
V podnájmu (23%)
 
Ve vlastním bytě (18%)
 
U rodičů (31%)
 

Celkový počet odpovědí: 3679.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
4 + 1 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Typ školyTyp školy: soukromá    Hlavní sídloHlavní sídlo: Praha    Oficiální stránkyOficiální stránky: www.vskk.cz

AdresaAdresa: Na Pankráci 54, 140 00 Praha 4 - Nusle

Zobrazeno 1 až 7 z 7
+Rozšířený filtr nastavit původní hodnoty
 Ignorovat diakritiku  Ignorovat velikost písma  Alespoň jedno slovo  Přesná fráze  Pouze celá slova
Studijní program:
Typ st. programu: Forma studia: Udělovaný titul:
Kód programu Řadit podle sloupce vzestupně Studijní program Studijní obor Forma studia Typ programu Délka studia Titul
B8207 Literární tvorba Literární tvorba (kreativní psaní) prezenční bakalářský 3 roky BcA.
B8211 Vizuální tvorba Vizuální tvorba (animace a vizuální efekty) prezenční bakalářský 3 roky BcA.
B8211 Vizuální tvorba Vizuální tvorba (fotografie a audiovize) prezenční bakalářský 3 roky BcA.
B8211 Vizuální tvorba Vizuální tvorba (grafický a mediální design) prezenční bakalářský 3 roky BcA.
B8211 Vizuální tvorba Vizuální tvorba (kreativní marketing) prezenční bakalářský 3 roky BcA.
B8211 Vizuální tvorba Vizuální tvorba (management v kreativním průmyslu) prezenční bakalářský 3 roky BcA.
B8211 Vizuální tvorba Vizuální tvorba (on-line marketing) prezenční bakalářský 3 roky BcA.

Informace o škole

Nově vzniklá vysoká škola (2016) navazuje na tradici Literární akademie - obory zaměřené na literární tvorbu, dále se věnuje oborům týkajících se vizuálního designu (tradice školy Michael). Studium od září 2016. Studium na vysoké škole kreativní komunikace je příležitost pro všechny, kdo chtějí rozvíjet svůj talent a současně nastartovat profesní kariéru spisovatele, publicisty, redaktora, copywritera, animátora, fotografa, filmaře nebo designéra. Paradoxem dnešního světa ovládaného komunikačními technologiemi je, že lidé ztrácejí schopnost komunikovat. Vyjádřit se slovem či obrazem adekvátně situaci a obsahu sdělení, kultivovaně, vkusně a originálně, v tom je kus umění. Pod vedením pedagogů, vzdělaných profesionálů, tuto dovednost získáte. A naučíte se, jak ji dovést k dokonalosti.

Obory:

Vizuální tvorba - Animace a vizuální efekty

V ateliéru se studenti seznámí se základy audiovizuální tvorby, s výtvarným řešením díla, s klasickou a 3D počítačovou animací, s tvorbou digitálních filmových triků a vizuálních efektů. Během studia se naučí používat softwary Maya 3D, NUKE, After Effects, Anime Studio Pro a další.

Vizuální tvorba - Fotografie a audiovize

V ateliéru se studenti seznámí se specifickými možnostmi obrazové řeči, tvůrčími principy fotografie a videa a mohou se dále profilovat v oblasti kreativní obrazové komunikace v rámci současných digitálních technologií, v oblasti postprodukce, nových médií, ale i klasické fotografie.

Vizuální tvorba - Grafický a mediální design

Ateliér je zaměřený na grafický design v úzkém propojení se současným kreativním průmyslem. Studenti se seznámí s pokročilými technologiemi a principy mediálního, statického a digitálního designu a po celou dobu studia budou spolupracovat s reklamními subjekty. Prohloubí si znalosti typografie, print/on-line publikování, motion tvorby, konceptů vizuálních stylů, značek či reklamních kampaní.

Teoretické předměty vyučované v rámci oboru Vizuální tvorba směřují k prohloubení znalosti uměnovědného a obecně kulturního kontextu oboru. Vzhledem k mezinárodnímu charakteru oboru je součástí přípravy intenzivní studium angličtiny.

Novými zaměřeními jsou Kreativní marketing, Management v kreativním průmyslu, Online marketing.

formátech. Naučíte se používat online reklamní sítě a analyzovat chování uživatelů na webových stránkách. Budete mít neustálý přehled o aktuálních trendech v sociálních médiích, od nichž se odvíjí budování značky. Dozvíte se vše potřebné o mobilním marketingu a experimentálních technologiích jako je virtuální a augmentovaná realita či umělá inteligence.

Literární tvorba

Studenti se v prakticky zaměřených dílnách naučí psát i kriticky reflektovat texty ze všech oblastí slovesné tvorby - od uměleckých žánrů poezie, prózy a dramatu až po publicistické útvary a reklamní texty. V rámci redakčních dílen pak získají zkušenosti nezbytné pro uplatnění v široké oblasti produkce textů v tištěné a digitalizované podobě. Teoretická část studia jim pomůže prohloubit znalosti v humanitních disciplínách, zejména literárněvědných a uměnovědných, a rozvinout komunikační kompetence nejen v češtině, ale i v angličtině. Absolvování literární tvorby je dobrý start pro samostatnou uměleckou kariéru, ale i pro jistější profesní dráhu v novinách, nakladatelství či reklamní agentuře.

Dny otevřených dveří: 31. ledna, 28. února, 8. a 18. dubna, 23. května a 5. září

Termíny přijímaček: 27.3., 16.5., 6.6., 28.6., 6.9., 25.9.2017

Podávání přihlášek průběžně od prosince do září 2017.

Smyslem přijímacího řízení na VŠKK je, abyste se v rozhovoru s vyučujícími a vedoucími jednotlivých specializací ujistili, že vaše volba je správná. Skládá se ze dvou částí: kreativní a oborová.

Další informace naleznou zájemci na www stránkách školy.

Poslední aktualizace údajů na stránce: 21.11.2017 19:15:45.