změna VŠ??

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 28.09.2007 16:08:31, Barča, zhlédnuto: 777x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekahoj,nevíte náhodou někdo o tom, zda lze ještě takhle na začátku školy utéct z vejšky na vejšku??A jak to udělat?Napsat děkanovi??bo něco??Já jsem se totiž upsala jihočeský universitě,až jsem ze severních čech na obor, o kterým jsem se všude dočetla uplně něco jinýho než ted studuju...což mi silně nevyhovuje...na ten samej obor mě totiž vzali tady u nás a já tak zbytečně platim kolej a tak kolem, protože jsem si vybrala budějovice právě kvůli tomu,že tam ten obor mě být jiný :/ poradte prosím někdo...přeci nebudu 3 roky trávit někde v dálce něčim co mě vůbec nebaví S14
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.09.2007 16:35:31, Radek) ahoj,můžeš ukončit studium.. vyřídíš na studijním oddělení s referentkou.. Teď jde o to, zda jsi řádně zapsaná na tu školu kam chceš, zda jsi tam něco neprošvihla a tak. Na kolej na JU napíšeš dopis, že končíš, a oni tvé místo nabídnou jiným lidem v pořadníku, a dál už platit nebudeš.
    Takže myslím že se to dá, v takových výjimečných případech, a když si seš jistá..
    přeju zdar reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.09.2007 17:09:38, Barča) to je to...ač mě vzali na 3 školy já šla na zápis jen na jih, páč tam měla být rehabilitace, kterou dělat chci...z vošky jí i mám...mno a ted jsem zjistila, že to s ní nemá skoro nic společnýho, že budu zdravotně soc. pracovník bo jak to nazvat a to jsem klidně teda mohla nastoupit do UL...akorát ted zbytečně platim kolej a jezdim 300kiláků od domova...takze jestli je možný někde ještě nastoupit jinde...jestli na vejšku jde ještě s nějakou domluvou nastoupit jinam...na vyšší by to prošlo, ale takhle nevim :( reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.09.2007 17:57:31, Radek) aha..
    no, to je blbý..