dějiny umění FFUK

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.10.2007 12:58:17, Tojefuk, zhlédnuto: 2486x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekchci se zeptat na váš názor - myslíte že se dá dostat na ffuk ústav dějin umění z průmyslové školy? :) mam spš strojní a ted jsem na cvut fel kde mě to však nebaví a pořád mě to táhne k umění, probudilo se to ve mně asi před půl rokem a stále to graduje, začal jsem malovat, chodím na výstavy a studuju malířství, ale na uměleckou školu to není. jsem schopnej si přečíst knížky a naučit se, nevím ale zda se u přijímaček nějak prokazuje "vrozený talent"? :) Díky za vaše reakce

Email: sanchezmcseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.10.2007 14:08:19, eva) Ahoj, jestli máš zájem o obor DU na FF UK, tak můžu pomoci. Mrkni na můj příspěvek v této debatě. Jsem absolventka du.
    Měj se fajn
    Eva reagovat zde
    Email: eva.lincentrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.10.2007 23:38:04, deny) Zdravím,tak na dějiny umění bych se taky strašně ráda dostala..Moc mě to láká, i když vím, že to uplatnění nic moc:(:(, já mám ale menší výhodu,že mám umělěckou střední.No ale zase nevýhoda,že jsem dva roky po maturitěS15 reagovat zde
    Email: denisa.lamacovaatlascz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.10.2007 10:38:15, tojefuk) Jana: Ta škola v brně by mohla být zajímavá, ale zapomněl jsem napsat, že z prahy neodjedu ani kdybych to měl nevim kde bez přijímaček doplněk k čvut by byl taky jistě dobrý, ale to bych asi časově nezvládal (učení), ale s tím uplatněním máš pravdu. umění mám však rád tak se nebudu zas tak řídit rozumem, možná pak budu litovat, ale když tak si udělám další školu jestli to půjde :)