Mikroekonomie

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 21.10.2007 14:54:14, Katka, zhlédnuto: 1794x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, nenašel by se zde prosím Vás někdo z okolí Nového Jičína, kdo by mi vysvětlil mikroekonomii? Studuji na Opf v Karviné pomocí e-learningu. Z těch skript to nějak nechápu.Děkuji :)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.10.2007 19:34:22, oak) Kdysi jsme na opf vycházeli z Macákové, která má luxusní a čtivé skriptum - pro pochopení základů je to vhodná publikace, i pro samostudium.
    A v problematice doučování, bohužel, nemohu nijak pomoci. Ale věřím, že se někdo ozve. :)

    reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.10.2007 21:14:24, 1b1 11112) Tuleja, Nezval, Majerová: Základy Mikroekonomie (ISBN: 8025106039) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.10.2007 22:54:01, Katka) Ahoj, moc Vám děkuji. Já mám jen skripta Mikroekonomie, Tuleja, Nezval. Zkusím si sehnat skripta, které tady uvádíte.Snad to tam bude lépe vysvětleno. Moc děkuji.:) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.10.2007 23:01:50, Radek) kucí, já myslím že Katka potřebuje trochu něco jiného než učebnici (další). I když nepopírám že uváděná skripta jsou supr. S Macákovou (Mikroekonomie - základní kurz, vyd. Melandrium) jsem taky vyrůstal. :)

    Katko: kdyby se neozval někdo kdo bydlí blízko a učil by tě osobně, pošli mi kdyžtak na mail nějaké věci co nechápeš, např. i v té e-learningové učebnici (kterou nemám), pokusím se poradit na dálku, v rámci mých časových možností.:)
    zdar reagovat zde
    Email: radek.lexavejskacz