Studium medicíny jako další školy


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 20.12.2007 18:12:56, Aja, zhlédnuto: 10116x, reakcí celkem: 22Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAsi si budete myslet, že jsem blázen, ale nedávno jsem dodělala státnice, jsem inženýrka chemie a začala jsem litovat, že jsem se kdysi nepustila do medicíny. Už jsem se na ní po gymplu dostala, ale nelákal mě život v Praze. Zajímalo by mě, jestli neznáte někoho, kdo něco podobného řešil. A ještě zdali se vůbec dá při medicíně uvažovat nad nějakým částečným úvazkem...
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.12.2007 12:29:17, izka) Ahoj.Znám na medicině pár lidí, co se rozhodli studovat podruhé..Spíš jsou to bakaláři, ale i starší se najdou..Nad částečným úvazkem moc neuvažuj, myslím, že se to časově moc nedá skloubit.A jestli dá, tak je to trápení..Jen pouvažuj, že 6 let budeš studovat, dalších pět let čekat na atestaci..Pořádně si to rozmysli. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.12.2007 17:16:53, Petra) Ahoj jde o to co tě opravdu láká,co chceš opravdu jednou dělat,protože dělat něco co nás nebyví je to nejhorší.Studium můžeš vždycky přerušit když to prostě z nějakého důvodu nepůjde.Já jsem v podobné situaci,mám vyšší školu skoro hotovou a zjistila jsem že mě láká něco jiného a taky to zkusím.Za zkoužku nic nedáš.Myslím,že když jsi inženýrka chemie a když už si jednou na medinu přijímačky udělala tak pro tebe studium nebude asi tak těžké,ale zkusit to můžeš aby jsi jednou třeba za 20 let nelitovala ještě víc.Když to zkusíš alespon budeš mít dobrý pocit žes to zkusila.A pokud jde o tu Prahu tak lékařské univerzity jsou i jinde v republice.A s tvým vzděláním by si snad taky mohla mít částečný úvazek,spousta studentů si přivydělává.Tak držím palce:) zdraví Petra reagovat zde