Studium medicíny jako další školy


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 20.12.2007 18:12:56, Aja, zhlédnuto: 10118x, reakcí celkem: 22Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAsi si budete myslet, že jsem blázen, ale nedávno jsem dodělala státnice, jsem inženýrka chemie a začala jsem litovat, že jsem se kdysi nepustila do medicíny. Už jsem se na ní po gymplu dostala, ale nelákal mě život v Praze. Zajímalo by mě, jestli neznáte někoho, kdo něco podobného řešil. A ještě zdali se vůbec dá při medicíně uvažovat nad nějakým částečným úvazkem...
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.03.2015 09:50:56, Inkvizitor) Ne že by neexistovali lidé, kteří si museli při studiu medicíny dosti výrazně vydělávat, v úvazku téměř plném, ale je to velmi nežádoucí. I když budeme předpokládat flexibilní pracovní dobu, která nebude kolidovat s rozvrhem, a mimořádně schopného uchazeče, který zvládne studovat rychleji, chybí drobnost v podobě samostudia nad rámec povinností a probírání studovaného s kolegy. Neznám nikoho, kdo by při studiu medicíny vydělával více než dejme tomu na kolej, jídlo a základná potřeby (tj. do +- 5 tis. čistého na měsíc) a výrazně se to neprojevilo na jeho odborných kvalitách. Tedy ne nezbytně na známkách, někteří si dokáží schopnosti průtokového ohřívače informací rozvinout do nebývalé šíře a to vesměs k hodnocení lepší než 2 stačí (vzhledem ke kvantu studentů není čas na zverubné zkoušení). Ale takový člověk je pak skutečně "vrah v bílém" nebo "neschopný teoretik" podle toho, jestli skončí na klinickém nebo teoretickém pracovišti.

    Pokud tedy chceš studovat medicínu kvalitně a nikoliv pro diplom, tak by pro tebe bylo nejlepší variantou mít dobré zázemí a studovat jednak z rezerv a počítat jen s poměrně malým příjmem. Na takové věci jako dovolená nebo rodina budeš muset zapomenout. reagovat zde
    Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY