mám vůbec šanci??


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 26.12.2007 00:35:24, petr, zhlédnuto: 331x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Zdravím všechny, kteří to čtou. Mám jen maturu a chtěl bych zkusit VŠ při práci. Problém je v tom, že jsem již pár let ze školy venku a navíc jsem nebyl extra student, který by se uměl všechno naučit:( Jestli by mi tu mohl někdo poradit školu, kde nejsou ze začátku tak moc vysoké nároky a zároveň má tato škola široce využitelný obor! např. ekonomika?S15

Email: lesastromseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (31.12.2007 10:17:16, Ingrid) Tak podle mne je těch 22 tisíc ještě ucházející...jsou i mnohem dražší soukromé školy.Ekonomické VŠ podle mne patří k těm spíše lacinějším.A titul z ní je dle mne rovnocenný, hlavně pak musíš v praxi ukázat, co umíš, a budou Tě brát...nekoukají na to, jestli je ten titul ze státní nebo soukromé.
    ;) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (31.12.2007 03:21:16, petr) opět zdravím. Díky za reakce! Tak abych to také upřesnil, jsem ze západních čech,tzn. něco v okolí by bylo lepší. Co se týká oboru,tak popravdě úplně jasno v tom nemám:( Koukal jsem na BIVŠ obor PP. Bohužel se ve výuce Vysokých škol neorientuji!- Ale přijde mi to vcelku drahá záležitost dát třeba 22litříčků za semestr při kombinovaném studiu... nebo?? Je zde někdo, kdo by mi mohl podrobněji nastínit, zda je částka adekvátní a také jak je to s hodnotou případného titulu z soukromé VŠ. Jestli to už někde je, tak se omlouvám... nemám moc času na prolejzání každého zákoutí stránekS06 Předem díky za odpovědi!!! Petr reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.12.2007 20:05:21, petra) VŠP Ostrava, to je ekonomika a úplně v pohodě, nemáš se čeho bát, funguje výborná spolupráce mezi studenty, i když učit se trochu musíš. reagovat zde