podnajem v Olomouci !! specha !!!!!!!

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.01.2008 19:36:25, Veronika Novotná, zhlédnuto: 277x, reakcí celkem: 17Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekNabizim jedno misto v byte pro ctyri lidi.Je to super misto,blizko od centra a velmi klidne.Starsi byt,zcela zarizeny,ale bez pripojeni k netu.Najem je 2300kc/mesicne.Toto misto nabizim misto me,ja hledam nove bydleni,take blizko centra,moderneji zarizeny,novejsi,kde by bydlely dve poradne studentky.Najemne tak do 2300kcúmesicne.Kdo ma volne misto,prosim ozvete se mi.Budu moc rada.
Ja jsem studentka prvniho rocniku FF UP,nekuracka z Brna.:)

Email: novotna.verunkaflashstarcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.01.2008 19:46:38, Radek) jestli to fakt spěchá, zkus mimo jiné i nějaké stránky typu reality, nemovitosti apod. -mám pocit že studentů kteří teď shání ubytování moc nebude- myslím že je šance spíš v segmentu pracujících lidí, kteří dojíždějí do Olomouce.. cena ubytování by pro takové byla více než lákavá.
    Volná místa... hmm, zkoušej to, třeba budeš mít štěstí.. zkouškové období je těžké, třeba někdo po lednu Olomouc opustí (i když to samozřejmě nikomu nepřeju) no a nebo se třeba najde nějaký nový pronajímatel, který to předtím nenabízel - nechceš dát nějaké letáky já nevím třeba na vývěsku někam do obchoďáku v Olomouci apod.? Přeju zdar reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.01.2008 19:49:51, Radek) varianta obchoďák: ale samozřejmě pozor na své osobní údaje.. já bych v takovém případě dal pro kontakt mail. Aspoň zjistíš jestli má ten člověk internet ;-). reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.01.2008 19:55:13, Radek) šance určitě zvýší i nástěnka ve tvé škole (pokud jsi to tam ještě nevyvěsila). reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.01.2008 23:10:54, Veronika Novotná) to Radek :