Klasická filologie

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 25.01.2008 02:24:18, Markéta, zhlédnuto: 234x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekMám velice drzý nápad. Ráda bych zkusila štěstí na klasické filologii v Brně, ač jsem v tomto oboru stránka nepopsaná, dokonce nemám žádné znalosti latiny nebo řečtiny (stigma všeobecného gymnáziaS14). Navíc už třetím rokem studuju naprosto příšerný obor zahradní architektury, v důsledku čehož jsem přes všechnu snahu neuvěřitelně zblblaS10. Obsahem přijímaček je pouze TSP. Znamená to, že šanci mají i outsideři jako jsem já? Nebo zde existuje nevyslovený předpoklad, že všichni uchazeči mají alespoň jakýsi základ?
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.01.2008 09:37:51, Radek) Drzé to určitě je :) Myslím že né uplně nemožné. Nic nepotřebuješ kromě silné vůle zvládnout od prvního ročníku hóoodně latiny a od druhého řečtiny. Já tam nestuduju, ale mrkni na katalog předmětů na tomto oboru: www.phil.muni.cz/plonedata/wff/studium/katalogy/klasickastudia.pdf a info o jednotlivých předmětech najdeš na http://is.muni.cz/predmety/katalog.pl když zadáš název nebo označení konkrétního předmětu z toho tvého oboru. Latinou taky nevládnu, ale myslím že to bude probírané od začátku ale dost zgruntu, podrobně, žádné flákání. Jistě tam budou i někteří, co latinu už někdy měli, či někdo kdo z jiných důvodů již něco ví třeba o té řečtině. Já si myslím že člověk který má vůli (opravdu chce) a zvládne ten začátek, to pak už dokáže. Protože na začátku budou mít výhodu ti co něco znali, ale postupně dojedou i oni a budete na tom všichni stejně. Přeju zdar při TSP. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.01.2008 13:00:08, Martina) Ahoj latinu jsem měla všeho všudy rok a je docela těžká ne nadarmo se říká, že je to mrtvý jazyk ,ale je zase výhoda něco umět a porozumět reagovat zde