farmacie v Brně nebo v Hradci Králové?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 03.02.2008 19:08:51, Tereza, zhlédnuto: 5484x, reakcí celkem: 20Reagovat na příspěvek
ahojky, chci se zeptat, jestli nevíte, jak je to se studiem na těchto školách. kam je lehčí se dostat a kterou je lehčí udělat? díky
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.02.2008 23:29:25, innes) ahojky... na to je docela těžké odpovědět, ale obecně se říká že do hradce je snažší se dostat ale těžší se udržet a v brně naopak- těžší se dostat ale lepší se udržet. Všude se dělají přijímačky z bioly, chemie a fyziky, v HK navíc tento rok testy studijních předpokladů. Navíc fakulta v HK vydává vzorové otázky, každá z těch 3 knížek má 2000 otázek a pak se z nich vybírají otázky na přijímačky. Jinak já studuju farmačku v Brně a neměnila bych :) reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.12.2010 16:23:54, Moni) o tom, že fakulta v Hradci Králové vydává zkušební otázky k přijímačkám vím, ale chtěla jsem se zeptat, kde se dají objednat a koupit. Nikde na internetu to nemůžu najít. Napiš když tak prosím na monika.vrtnaseznamcz. Díky moc. reagovat zde
      Email: monika.vrtnaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.02.2008 23:31:26, innes) jinak sem ještě zapomněla napsat, že v brně sou ty přijímačky podle mě vážně těžší.. jsou jak na kroužkování tak i na doplnění... ale fakulta taky vydává alespon vzorové příklady podle kterých se dá k těm přijímačkám dobře připravit. :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.02.2008 09:21:03, Tereza) A v jakým jsi ročníku? Přijde ti to hodně těžký nebo se to dá zvládnout celkem dobře? Kterej ročník je nejtěžší? DíkS06 reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.02.2008 09:23:19, Tereza) A jestli ještě můžu mít dotaz: kolik lidí to tak neudělá. Děkuji reagovat zde