Ahojky lidičky Studuji voš v ČB, nevíte někdo o nějaké škole kde je možnost dodělat si bakaláře-ekonomického oboru? Hlavně nějakou školu, ktera uzná zkoušky a je možné si dodelat Bc. za 1-1,5 roku, dalkove? Diky moc.( o VŠTE v ČB vím, že toto umožňuje, ale tento rok se nejspíš IRSKÝ BAKALÁŘ v ČB neotevře)
Telefon: 420774136201, Email: vdanovaseznamcz
Bakalářské studium

-
(16.03.2008 18:55:28, Radka) Ahoj Lado, take shanim informace o irskem bakalari. Mluvila jsem s pi. Mulacovou z VSTE, s nejvetsi pravdepodobnosti jiz tato moznost na jejich VS nebude...
obavam se, ze nam ujel vlak. Kdyby jsi cokoliv vypatrala, prosim, dej mi vedet (radfloseznamcz),moc dekuju, Radka reagovat zde
Email: radfloseznamcz -
(16.03.2008 19:45:41, XXX) třeba pražský bankovní institut otvírá v písku obory veřejná správa a evropská unie, právní administrativa v podnikatelské sféře a finance. je to soukromá škola, takže školné vyjde tak na 15000 kč/semestr, ale bakaláře máš už za rok. Jestli to jde i dálkově, to nevím. reagovat zde
-
(01.04.2008 16:40:13, Hrdka) Nazdar ovečko, to čumíš
, kdo ti tak říká, cooo? koukám, že taky něco sháníš po internetu. Nemůžu nic najít, až na tu VOŠ v Praze, co nám říkali ve škole. Zkusím zjistit nějaký info. Tak taky sháněj, pak mi to povíš. Hrdka reagovat zde
-
(08.04.2008 15:51:38, Ivísek) Ahoj holky já slyšela o škole na moravě - tuším v třebíči a v kladně se dá taky dodělat za kratší dobu. reagovat zde
-