cevro institut


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 28.02.2008 18:43:16, kubinyj, zhlédnuto: 1372x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázek:D:Dahoj,chci se zeptet jestli náhodou neví někdo něco bližšího o studiu na cevro institutu v Praze,ubytování atd...mám zájem,ale nevím o té škole nic moc,,díky
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.08.2012 21:32:48, Verča) Taky bych uvítala bližší informace. Zaujal mě obor právo v obchodních vztazích, protože má široké uplatnění a záběr oborů. Líbí se mi, že to není masová škola a mají tam individuální přístup. Doufám, že se povede obnovit diskuzi:) reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.08.2012 16:18:28, Vendula) Ahoj Verčo,
      já mám za sebou na Cevru prvák Politologie a mezinárodních vztahů. Studuju ale dálkově při mateřské, takže se ve škole až tak často nepohybuju, ale hodně mi pomáhá e-learningová podpora, která v podstatě nahrazuje přednášky. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.08.2012 21:27:11, Verča) Ahoj Vendulo, taky uvažuji o dálkovém studiu při práci a doufám, že mě zaměstnavatel finančně podpoří. Chci si doplnit vzdělání, ale určitě nechci studovat jenom pro titul. Jak to tam chodí s možností konzultovat věci, zapojit se do projektů, které souvisí s praxí,..? Co profesoři? Napiš prosím, svojí zkušenost. Díky reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.08.2012 12:16:28, Vendula) Ahoj Verčo,