Nastoupit až za rok?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 24.04.2008 17:59:18, Helča, zhlédnuto: 145x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
Ahoj chtěla bych se hlásit na FF UK a chtěla bych se zeptat,když udělám přijímačky a tím pádem nastoupím do 1.ročníku,dá se studium odložit na rok?Jako že bych nastoupila až za rok,studuju voš a nechci ji přerušovat ale přijímačky chci zkusit a co kdyby se to povedlo.Děkuji za odpovědi:)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.04.2008 10:07:39, šušu) Ne to nejde, na UK můžeš přerušit studium až po prváku. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.04.2008 14:41:09, Elis) Ahoj. Jestli to máš v jednom městě a nebo rozumné profesory, tak se dá domluvit a studovat obě školy najednou. Já jsem měla na VOŠ i VŠ poměrně podobné obory (každou školu v jiném městě), ale zvládla jsem to. Propojovalo se mi i učení.
    reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.04.2008 17:11:37, zbyněk) měl jsem stejnej problém a z osobní zkušenosti vím, že na policejní akademii to jde, ale musíš to vyřešit až budeš po příjmačkách přijatá, ale nesmíš vůbec nastoupit do studia(před zápisem do studia). pak to jde už jen když úspěšně zakončíš 1. semestr. Jak je to ale na ostatních školách nemám šajn a jestě něco několikrát jsem si dopisoval se studijním oddělením a nikdo nebyl schopnej objasnit za jakej podmínek to můžeš přerušit(jestli jsou to jen zdravotní nebo závažný rodinný důvody nebo co) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.04.2008 14:54:25, Helča) Děkuji za odpovědi,to já právě vošku(zdravotní sestra) mam v jiném oboru než tu FF(psychologie).A blbý je že na vošce je hodně praxe,tak si budu muset hold vybrat.ale dík:) reagovat zde