????VSEM nebo Skoda Auto VS????

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 04.06.2008 18:03:04, Poupatko, zhlédnuto: 311x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, prosim o nazor nekoho nezavisleho. V soucasne dobe studuji VSEM (napoprve jsem si nevybrala tu spravnou vejsku, tak jsem v lednu nastoupila sem) a ted jsem se dozvedela, ze jsem byla prijata do motivacniho programu Skodovky. Co myslite, ktera z techto dvou skol je pro prakticky zivot vyhodnejsi? Nebo nebylo by nejlepsi se vykaslat na obe a jit na nejakou normalni verejnou:-)?Diky za vsechny smysluplne nazory.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.06.2008 20:00:36, Tom) Nezávislý jsem bohužel do té míry že kvalitu ani jedné školy posoudit nedokážu.
    Ale selským rozumem, soukromé školy mají u nezanedbatelné části populace pověst nevalnou, zatímco Škoda Auto jako firma je považována za špičkovou. Svou VŠ nemá jako charitu ani podnikatelskou aktivitu, ale pro výchovu odborníků pro své potřeby.
    Proto, teoreticky, by měla mít lepší zvuk než VŠEM. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.06.2008 07:48:33, Poupatko) Diky Tome, fakt nevim. Je to pro mne velke dilema:-( reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.06.2008 08:51:02, Ingrid) Já bych asi taky šla na tu Skodu...četla jsem o ní jen pozitivní věci :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.06.2008 13:44:38, kokos) Ahoj VSEMu bych se vyhnul, ted tam studuji na prezencni, ta skola je dost neblaha, SAVS je imho urcite lepsi, nejlepsi ucitel ktereho mame je ze SAVS :-)
    ale pokud chces dalkove a mas rada samostudium, tak se da jit na vsem, ale jsou tam vsechny zkousky testem pisemne reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Přijímací řízení na VŠEM - Ostatní
  2. Škoda Auto Vysoká Škola - Informace o studiu
  3. VŠEM nebo VŠFS? - Výběr vysoké školy