ubytovací stipendium

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 09.07.2008 12:23:16, marketa, zhlédnuto: 1010x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekahoj, chtěla sem se zeptat za jakých podmínek můžu získat ubytovací stipendium. Co k tomu potřebuju, kolik můžu dostat apod. Jestli někdo máte zkušenosti napište dík
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2008 13:45:44, Tereza) Záleží na jakou školu jdeš.
    Já studuju UK. A mám ubytovací stipko, které jsem si podala na jejich příslušných stránkách na netu a oni tu žádost vyhodnotili a napsali mi jetsli jsem stipko dostala nebo ne. Ubytovací stipendia jsou bud zakladni, 1.stupne nebo druhyho - to jde o to jak jsou na tom tvoji rodiče s příjmem, ale vše okolo ubytka je urcite napsano na netových stánkách tve skoly popr.fakulty.
    :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2008 14:55:28, paraple) to Tereza:
    Ahoj. A můžu se zeptat, kdy sis žádost podávala? Já teprve půjdu do 1. ročníku. A doufám, že nám i něco sdělí při zápisu. Díky :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2008 15:32:25, Tereza) Když si zadaš kam.cuni.cz bez www tak tam najdeš vše co se týká ubytování sudentu. Až při zapisu ti vše sdělí takže ted to nema smysl řešit:) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2008 18:24:56, paraple) to Tereza:
    Myslela jsem si to, ale právě bych to nerada prošvihla :) Nějaké informace jsem tam našla, ale je toho na mě nějak moc najednou :)
    Jinak díky ;) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2008 19:08:53, Tereza) Teď by jsi měla řešit žádost o koleje to je teď aktuální.