VS Mezinarodnich a verejnych vztahu


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 11.07.2008 12:58:10, katynka, zhlédnuto: 7050x, reakcí celkem: 27Reagovat na příspěvek
Ahojky, nestuduje nekdo z vas nahodou VS mezinarodnich a verejnych vztahu? Nebo nevite o ni nekdo neco?? S13 Prosiim :D:)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.09.2008 14:14:36, Martin) Ano, studuji tam na prumyslovem vlastnictvi.
    Je to fajn.
    Nechdim na denni, ale distancni. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.10.2008 01:19:08, Mercy) Ja jsem tam chodila na denni a libilo se mi tam. Neni to narocna skola, spis se tam preferuje klientsky pristup, takze vetsinou tam zkousky udelaji vsichni napoprve :-). reagovat zde
    Email: annickapoboxsk
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.03.2010 19:55:14, Tomino) A už sa dá študovať aj na Slovensku - pozrite http://www.vip-vs.sk reagovat zde
    Web: http://www.vip-vs.sk
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.09.2011 11:15:32, Kristýna) Ahoj, nevíte někdo jak probíhá přijímací zkouška na navazující magisterské studium. Píšou, že je to formou pohovoru. Nevíte jak to probíhá? Jaká je tam šance na přijetí?
    Děkuji :) reagovat zde
    Email: rehbeinovakseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.09.2011 14:38:50, PavlikHajek) Já studuji podobný obor na UNYPu v Praze - http://www.unyp.cz/cs/americke-bakalarske-studium-mezinarodni-ekonomicke-vztahy. Na pokračujícího magistra jsou tam pak také přijímačky formou pohovoru - všechny info mají na stránkách: reagovat zde
    Email: pavel.hajek9seznamcz, Web: http://www.unyp.cz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.09.2011 22:59:05, Kristýna) No jo, ale nemáte někdo zkušenost jak ten pohovor probíhá??? Na co se tak běžně ptají, nevím co od toho čekat. A jaká je šance přijetí? Děkuji ;) reagovat zde
      Email: rehbeinovakseznamcz