Učit? Nikdy!!!

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 16.07.2008 11:30:23, Klára, zhlédnuto: 450x, reakcí celkem: 15Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekMusim říct, že obdivuju všechny, kteří jdou na učitelství. Já studuju na VŠE a na koleji jsem se studentkou učitelství matematiky. Když vidím, jak moc musí studovat (ty stovky příkladů, co musí spočítat třeba za víkend) a k tomu další aprobační předmět, té psychologie co má , tak si říkám, jestli jí to za to stojí. Pak vyleze, půjde učit a dostane 14.000 hrubýho... Myslim, že tenhle stát si moc učitelů a lékařů neváží. Fakt Vás obdivuju, že to jdete studovat... Oproti tomu je VŠE pohoda (i když ještě, že jí mám, celou matiku mi spočetla:).
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.07.2008 11:41:39, Gianna) Tak třeba matika apod. budou těžký to asi určitě,znám holku co studuje na pajdáku fyziku a docela se učí. Ale jinak už dva roky jsem na bytě jen s lidma z pajdáku, a nepřijde mi, že by se tak hrozně šprtali. Naopak jsou takový, co už mají koncem května všechno hotový.Nejvíc záleží určitě na oboru a vůbec na tom samotným člověků. Mě zas přijde dobrý, že si vystudují si tu svojí kombinaci a nikdo po nich nevyžaduje znalost cizího jazyka. Ale tím nechci říct, že pak samotný učení je snadný. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.07.2008 11:46:49, Klára) No, ona zase znalost psychologie do takové hloubky je dost drsná. Vůbec jsem netušila, že toho musí studovat tolik a v takové míře. Asi taky závisí na škole. Ona má učitelství na Karlovce. Asi bude něco jinýho studovat první stupeň a něco jinýho učitelství pro SŠ. Jen chci říct, že by si měl člověk taky rozmyslet, kam vleze a jestli se to vyplatí... Na druhou stranu, někdo to dělat musí, ne? BTW, já mám většinou v květnu max. do půlky června hotovo... Ty snad děláš u nás něco v září? reagovat zde