Statni maturita

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 20.07.2008 08:37:04, Adela, zhlédnuto: 967x, reakcí celkem: 26Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekChtel jsem se zeptat, jestli jste nekdo podstoupili testovani ke statni maturite. Me uz statni maturita ceka a mam z toho strach. Studuji na obchodni akademii a myslim, ze bych nezvladla vyssi uroven ani z ciziho ani z ceskeho jazyka. Jak jste uspeli a z jakych jste skol? Myslite, ze je statni maturita spravedliva? Desim se, ze by povinnou byla i matematika. Ach jo.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.07.2008 08:57:37, Martin) Podle me je to zcela spravedlive. Kdyz se nekdo uci na gymplu mnohem vice nez na OA, tak by taky mel mit moznost slozit vyssi maturitu, ne? Stejne to tak vzdycky bylo a vedelo se, ze na gymplech je to tezsi. Tak se to ted jen zlegalizuje a potvrdi... Navic bude skolni cast, ve ktere si navolis profilove predmety, takze stale plati, ze z OA budes mit maturitu i z psani na stroji. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.07.2008 09:45:27, UPS) Ja bych rekl, za statni maturita prokaze i kvalitu soukromych skol. Dneska jde na soukromou ten, kde se jinam nedostal nebo koho vyhodili nebo ti starsi, co si potrebuji jen dodelat formalni VS vzdelani. Az budou statni maturity, tak budou soukrome skoly muset prijimat studenty s nizsi urovni maturity a hned se bude vedet, jak na tom jsou... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.07.2008 10:57:02, Martin) A o to preci jde, aby sli na VS ti lepsi, ne? Statni maturity jsou bezne vsude v zapadni Evrope, zavedeny jsou uz na Slovensku i v Polsku. Jenom my tady porad neco resime. Vyssi uroven si pak clovek z urciteho predmetu muze kdykoli dodelat, staci, kdyz se poradne nauci... reagovat zde