Kolik zkoušek?

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 27.07.2008 12:45:00, Milan, zhlédnuto: 4910x, reakcí celkem: 33Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekKolikrát na Vašich školách můžete skoádat zkoušku? U nás je to 2x a pak děkanský, takže 3x, jinak si musíte zapsat předmět znovu (což lze ale jen jednou, navic se vam prodluzuje studium, protoze nedodrzite navaznost predmetu). Kolega, co studuje na soukromé škole mi řekl, že může zkoušku skládat kolikrát chce, když si jí zaplatí. Je to možné? Ví o tom někdo něco?
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.07.2008 14:40:11, Tommy) Jsem student soukromé VŠ a opravdu tu je možnost zaplatit si více termínů. Kolik stojí pokus na normální zkoušku nevím, nikdy jsem tuto možnost nevyužil, za další pokus při bakalářských zkouškách se platí 10000 Kč. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.07.2008 14:33:08, Luky) Na čvut a čzu, kde jsem ted, tak to jsou 3 pokusy reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.07.2008 09:20:58, Milan) to pepa: Já si na světovou praxi rozhodně nehraju. Mě jen zajímalo, jestli je skutečně možné na soukromých VŠ zkoušet jednoho člověka kolikrát, a to za úplatu. To se mi potvrdilo, čili to stačí. Vzhledem k tomu, že to je v rozporu s řády těch škol, tak to jistě bude zajímat i akreditační komisi.

    Nyní ke zdrojům:

    1/Analýza - ukazatele hodnotící přístup, účast a výstupy z terciárního vzdělávání, ÚIV, říjen 2007 ("Míra přežití v terciárním vzdělávání typu A se pohybovala v rámci zemí OECD v roce 2004 na úrovni 71 % těch, kteří do terciárního vzdělávání vstoupili. Míra přežití v terciárním vzdělávání typu A se v České republice pohybovala na úrovni 65 % (v krátkých programech, tedy 3 až méně než 5letých, dokonce 74 % a v dlouhých programech – 5 až méně než 6letých – se jednalo o 60 %).") - najdi si na webu