Metropolitni univerzita


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 20.01.2009 19:06:41, kiki, zhlédnuto: 4186x, reakcí celkem: 33Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojda, mate pocit, ze MUP je pravem oznacovana jako Univerzita? Ja jsem studentkou teto skoly a nestacim se divit, jak to probiha u zkousek S08
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.01.2009 20:18:15, xx) Tam studuje ta trubka z Novy? reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.01.2009 20:55:40, kiki) ano, presne ta. No, ale ja take a zacinam toho litovat. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.01.2009 21:35:14, Milan) můžeš mi prosím říct jak to podle tebe probíhá u zkoušek ?? reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.01.2009 13:39:04, anča) tato škola nemá status university, je to pouze součást názvu, jediná škola která má povolený status university od ministerstva školství je universita Jana Amose Komenského.Najdete to i na stránkách ministerstva. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.01.2009 15:48:41, já) Já studuji na Univerzitě J. A. Komenského a nemam si na co stěžovat. Studium je kvalitní reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.01.2009 21:33:10, Milan) pokud vím, tak MUP má status univerzity a není to jen součástí názvu. Stačí se podívat do zákona o vysokých školách a tam najdete hned v §2: Označení "univerzita", popřípadě z něho odvozené tvary slov mohou mít ve svém názvu pouze vysoké školy univerzitní.

      Navíc univerzitní status je vázaný na možnost doktorského studia (tedy, že škola umožňuje studovat všechny typy studijních programů) a to MUP splňuje, takže nevím kde to berete ?? S08 reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.01.2009 21:44:44, Milan) to anča: příště si radši ověř to co chceš napsat. Viz.: http://www.mup.cz/new_files/Statut_MUP_reg_08.pdf reagovat zde