soukromé vysoké školství


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 02.03.2009 16:15:28, klára, zhlédnuto: 4470x, reakcí celkem: 45Reagovat na příspěvek
Dobrý den, zdravím všechny. Mám dotaz,resp.prosbu obecnějšího charakteru. Ze všech stran se na mě hrnou informace a zkazky, že soukromé vysoké školy jsou "podřadného" charakteru, že kdokoliv si zde zaplatí školné, má tak jistotu získaného vš titulu. Podobného charakteru jsou i informace o studentech těchto škol, že jim vzdělání kupují rodiče. Moje situace je taková, že prezenčně studuji mgr. na veřejné vysoké škole (MU Brno) a zároveň u toho jsem zaměstnaná na soukromé vysoké škole a zdejší studium, natož studenti, mi zdaleka nepřipomínají to, co je avizováno v médiích, popř.internetových diskuzích. Proto bych se vás ráda zeptala na váš názor, na váš názor na soukromé vysoké školy? Jak je vnímáte? Máte s nějaké zkušenosti, dojmy, popř. někdo z vašeho okolí? Opravdu by mě to zajímalo...
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.11.2012 00:03:20, Martina) Jedna výjimka to asi nevytrhne... zatímco na sourkromích školách je špína spíš běžná. Navíc práva v Plzni opravdu nejsou státní škola... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.11.2012 18:58:35, petroš) a co ta hnusná aféra na právech v Plzni? Státní škola a taková ostuda. Pan Kindl, jeho prodávání přijímaček na práva, rychlostudium i za 2 měsíce pro politiky, rodinu mafiána Mrázka... Tohle je nějaká prestiž? To je horší než na soukromé škole!!!!!! A je to dost silný argument proti zastáncům, že státní vysoké školy jsou lepší!!! Hahaha, taková špína v Plzni. reagovat zde