SOUKROMÉ EKONOMICKÉ ŠKOLY


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 30.10.2009 15:39:15, Pavel, zhlédnuto: 5446x, reakcí celkem: 20Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, co si myslíte o soukromých ekonomických školách? Třeba Vysoká škola ekonomie a managementu, Vysoká škola finanční a správní atd.? Já jsem zastánce VŠE, ale soukromé školství se hodně rozmohlo a některé školy dají titul každýmu troubovi co si pak myslí, že spasil svět. Co vy na to?
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.09.2011 21:34:54, María) Já sice studuji Slezskou univerzitu, takže veřejnou, ale proti soukromým vůbec nic nemám. Jak tady již bylo řečeno...ta škola vám může pomoci pro začátek, ale není to o tom, že ukážete titul a zaměstnavatel padne na kolena...ale o tom, co umíte. A na to se v dnešní době hodně často zapomíná... Jsou studenti, kteří vystudují veřejnou školu a budou nepoužitelní, ale jsou také ti, co vystudují soukromou školu a budou na těch nejvyšších pozicích. Doba se změnila... a záleží na potenciálu člověka, jestli je schopný se zapojit do mezinárodního prostředí ;) reagovat zde
    Email: Marie.Kouckaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.08.2011 17:22:41, Wewa) Chtěla bych reagovat na tento příspěvek se svou zkušeností jak ze státní, tak soukromé vysoké školy. Nejdřív jsem chodila na VŠE, ale šestset studentů jednoho oboru a auly pro dvěstě lidí, kde furt někdo něco šuští, žbreptá a přednáška zajímá pět šprtů v první řadě, to nebylo nic pro mě.
    Chtěla jsem jít do práce, ale rodiče jsou toho názoru, že ze mě musejí mít študovanou (nakonec jsem za to ráda).

    Přesídlila jsem tedy na VŠEM. Pravda - nedá se srovnávat. Učitelé jsou ochotní (a většinou to byli ti nejlepší, které jsem potkala na VŠE), na dotazy rádi odpovídají a klidně vedou diskusi. Né že mají jednu konzultační hodinu za týden. Samozřejmě to je dáno i velikostí skupiny.