Zkušemmosti na VŠRR


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 03.02.2010 16:24:41, Lenka, zhlédnuto: 17439x, reakcí celkem: 106Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojte, máte někdo zkušennosti se studiem na VŠRR v Praze?
jak je to tam s Jazyky?
A průběhy zkoušek,profesoři atp... Děkuji

Email: kapounova.lseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2010 11:09:19, Barborka) Ahoj, na tuto školu jsem přestoupila z jiné státní vysoké školy s uznáním předmětů do 3. ročníku. Škola mě baví více naž ta předešlá. Studuji obor regionální rozvoj a předměty jsou velmi zajímavé, zvlášť územní plánování se mi líbilo:) Co se týče jazyků tak ty nemohu moc posoudit...dodělávám si jenom němčinu a zakončení předmětu bylo resumé o bakalářské práci...Školu mohu jedině doporučit:) reagovat zde
    Telefon: 773275277, Email: bara.entovaseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.08.2016 16:08:38, Iva) Ahoj, chci se zeptat, zdali je s touto školou v praxi uplatnění.

      Dík za info reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.08.2016 16:16:15, x) Uplatnění? A kde, proboha? Nekvalitními bakaláři z pochybných škol a oborů je trh práce přesycen. U pomocných vysokých škol statistiky vylepšuje zlatá mládež a lidé studující při zaměstní, tedy skupiny, které ve skutečnosti práci nehledají, protože buď to zařídí tatínek, nebo ji už mají. Přes výrazný podíl takových "studentů" je nezaměstnanost absolventů pomocných vysokých škol vyšší než absolventů zootechniky či agronomie (a to máme zemědělství v útlumu...). reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.08.2016 23:19:23, Anonym) No, myslím si, že nelze jen tak odsoudit současné školství de facto soukromé, protože mezi státními by se také našly provinilci, např. plzeňská práva. reagovat zde