VŠO nebo UJAK???


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.06.2010 23:59:56, Tereza, zhlédnuto: 11873x, reakcí celkem: 82Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekNemůžu se rozhodnout mezi všo a ujakem.. všo ma zajimavejsi obory (zajima me letecka doprava), ale odrazuje me ta spousta negativnich komentaru. Jake mate zkusenosti?

Email: terra-cseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.11.2010 17:38:23, Luci) Určitě VŠO!Studuji tam již pátým rokem a nemůžu si stěžovat..sice je tam přístup ke studiu lehčí než na státní škole, ale zase o mnoho lepší než na ostatních soukromách školách (např. VŠFS, BI,..). Na UJAK nemají žádné zázemí (kavárna, studovna atd.), u nás je vše v jednom areálu!
    reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.08.2016 11:40:07, Tereza) TEXT S15Ahoj Luci, chci se Tě zeptat, jak moc těžké bylo studium na Bc. a jestli jsi studovala CR? Já se hlásím na komb. studium CR a mám obavu hlavně z jazyků, které se musí zvládnout dva a z hlavního se pak dělá ústní závěrečná Bc.zkouška. Jak zkoušky ústní z jazyka probíhají,/ mám vybranou AJ/a jak moc přísní jsou profesoři při státnicích? Losuješ si nějaká AJ témata, o kterých pak při zk. hovoříš? Pomůžou profesoři?
      Má ještě někdo jiný zkušenosti se závěrečnou Bc. prací a ústními zk. z AJ, jaká je náročnost?
      Děkuju. Tereza reagovat zde
      Email: tereza23volnycz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.11.2010 10:03:05, Lucy) Nedej se odradit negativníma komentáře:) vypouští je z úst většino lidi , kteří si mysleli že si školu zapsatí a mají vše jistý a světě div se oni chtějí aby se taky něco učili :). Já studovala na všo Bc. a jsem velmi spokojená, úroveň odborných předmětů je vysoká, občas jsou tam nejaký nesrovnalosti ale to se dá přežít. mě se na škole velmi líbilo a nelituju toho a šla bych tam znova. Na navazjící jsem nešla z důvodu, že se tam většina předmětů opakuje z Bc. a navíc je to víc eko zaměřený a na to nemám hlavu.