Matematika na VŠE


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 07.08.2010 13:37:42, Eva, zhlédnuto: 3480x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
mám takový malý dotaz ohledně matematiky na Vysoké škole ekonomické, konkrétně obor Sociálně-ekonomická demografie. Slyšela jsem, že je jen jeden pokus na matematiku. A ráda bych věděla, jak to tedy doopravdy je, a jak je zde matematika náročná, popřípadě zda jsou zde ještě nějaké předměty, kde se matematika dost vyskytuje. Mám sice gympl, ale i tak matematika nepatří mezi moje silné stránky :-).
Předem děkuji za odpověď.

Email: evajsikseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.08.2010 19:13:44, Lucka) Ahoj,
    studuju FMV na VŠE a minulej semestr jsem matiku absolvovala. Je v rozsahu matiky z gymplu, plus jen matice ( my se je třeba učili už na gymplu na semináři) a diferenciální rovnice. Doporučila bych ti si ji dát hned v 1.semestru, já to neudělala a do druhýho jsem toho už dost zapomněla. Podle mě se dá v pohodě zvládnout, když ji nepodceníš.
    S tim jednim pokusem...tim je myšleno, že máš jen jeden pokus ke zkoušce, jako u každého předmětu na VŠE. Pokud zkoušku neuděláš, tak musíš celej předmět opakovat v nějakym dalšim semestru, takhle ho mužeš opakovat 3x. Pak je tu ještě možnost, že ti u zkoušky dá zkoušející známku 4+ a díky tomu mužeš zkoušku opakovat ještě jednou během zkouškovýho. Na přednášky bych ti doporučila Klůfu, jestli ho budeš mít v nabídce a cvika neovlivníš, tam to předem nevíš. Já měla Valentovou a v poho, milá, hodně rychlá, ale všechno aspoň stihla. Tak hodně štěstí! :) Lucka reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.02.2011 00:50:30, Honza) Ahoj,
    jestli studuješ sociálně-ekonomickou demografii, nevíš kolik byl loni percentil pro přijetí v OSP od scia? Aby mi prominuli klasický přijímačky? reagovat zde