Nábytkářství bakalář


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 24.10.2010 20:04:05, Jakub, zhlédnuto: 665x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekRozhoduji se na jakou školu půjdu (asi jako každý čtvrťák gymnázia popř. střední školy), proto se ptám na jakékoli info. ohledně oboru nábytkářství. Klidně i o magistrovi.

Prosím, někdo tu musí být, kdo o tom něco ví. Díky (:

Email: j.lusekseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.12.2010 15:03:50, andreja) hej studuju to teď prvním rokem,taky jsem měla stejnej problém jak ty a nikdo mi neporadil.Nakonec jsem se teda pro toto rozhodla.Zatim mam za sebou vsechny zapocty na poprve,akorat na fyziku na cviko se nehlaš ! k mgr.čermákovi !!! a pak je tu jeste problem s technickym kreslenim u ing. máchové,ale snad se to poddá v lednu.Jestli si predstavujes, ze budes furt v atelieru a neco tvorit,tak na to v prvaku zapomen.Tvorivy je tu akorat predmet interier. Jinak na design-obchod-vyroba se to deli az po prvaku, takze jestli chces na design, bylo by dobry si uz hromadit nejaky prace a budovat si portfolio ,ktery pak budes predkladat u vyberovy komise S06.Jinak nevím ptej se,co dál chceš vědět reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.12.2010 00:22:01, Jakub) Díky moc, fakt!
      Odkud jsi tam šla? Jsem průměrný student gymnázia, tak bych chtěl vědět, jaká tam na mě bude čekat náročnost studia (:

      Design mě tolik nezajímá, klidně bych šel třeba na obchod v tom druháku. Nemusím za každou cenu tvořit, ale pokud bych v sobě něco objevil, tak to určo zkusím :)

      Jak se tam žije, co lidi, co Brno, co koleje? Baví tě to trošku? (:
      díky za info.!!!!!! reagovat zde
      Email: j.lusekseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.12.2010 17:17:28, Jakub) Jo ještě jsem se chtěl zeptat. Kolik procent jsi potřebovala k přijetí z OSP testů?

      Díky, Jakub. reagovat zde
      Email: j.lusekseznamcz

Podobné příspěvky: