Univerzita Jana Amose Komenského - názory


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 03.12.2010 19:13:48, Sabina, zhlédnuto: 2071x, reakcí celkem: 9Reagovat na příspěvek
Ahoj,

chci se zeptat, zda někdo nestudujete Manažerská studia - řízení lidských zdrojů na UJAKu? Školný je vysoký a tento obor je už jen na UK a tam jsem se bohužel nedostala, můžete mi sdělit, zda ta škola stojí za ty peníze či nikoliv?

Chci se něco naučit a ne jen mít titul :( děkuji :)

Email: urbankova.sabinaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.12.2010 00:13:46, Nikola) Ahoj.Já na této škole studuji první ročník sociální a masovou komunikace.Za sebe Ti píši ,že z této školy odcházím a jsem ráda,že jsem zatím vyhodila jen 25OOO. Tahle škola vůbec není perspektivní.Pokud ti jde jen o titul a je to jedno ,že budeš mít potíže nalézt práci tak je ta škola v pohodě,lehká a dá se zvládnout.Bohužel jinak se ti budoucí zaměstnavatelé vysmějou protože nemá žádnou úroveň.Spousta předmětů ,ale žádný pořádný zaměření.Mám spoustu kamarádek ,které ji vystudovaly a je jim to naprd protože nemohou sehnat práci.A to ne proto ,že jsou neschopné,ale proto ,že si každej řekne hm ujak..nejsem žádná odpůrkyně soukromek:).Mám je ráda,je tam lepší úroveň a spousta jiných věcí,ale tahle škola mě dost zklamala takže prchám pryč.Ten tvůj obor by nemusel být špatný ,ale ...Radši se víc poptej.Za mě píši ne:) reagovat zde
    Email: Banainaemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.12.2010 13:47:24, Lucy) o této škole vím jen z doslechu ale nic pěknýho..upřímně je to dávačka a továrna na tituly. proti soukromým taky nic nemám..ale pokud chces kvalitu tak na ujak nechod. Kamarádka ted koncí obor komunikace a lidské zdroje na všem a to je jiné kafe..:) reagovat zde