Studium na VŠEM od 20 000.- za školní rok?!!

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.01.2011 16:21:34, Roman, zhlédnuto: 2171x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, potřebuju si kvůli práci doplnit bakaláře a zjistil jsem ,že tahle vejška nabízí od Dubna studium za 20 000.- Kč rok... Nechce se mi tomu věřit, když všechny ostatní vejšky v Pze jsou na úrovni někde kolem 50... Víte někdo jak to s tim přesně je? Jestli je to pravda, tak to je fakt lidová cena a asi už mám vybráno...
Kdyžtak je to tady:
http://www.vsem.cz/studijni-poplatky.html

Dík!
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.01.2011 16:36:10, Ivča) Čau Romane, jsem studentkou na VŠEMce a letos budu končit. Studium tady mohu jen doporučit! Bohužel já mám ještě studijní poplatky "postaru", ale podle těch nových to opravdu vychází na 20tis za celý rok studia, když začneš jindy než v říjnu :)
    NZ! reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.01.2011 16:52:40, Roman) Tak to je fakt pohoda..... mě se tomu nechtělo věřit, koukal jsem totiž na další školy a všechny fakt stojej dvojnásob..S05 reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.01.2011 21:36:00, miken) ahoj, též jsem student a tuhle školu ti neradim. Radši si připlat a běž studovat na jinou školu. Co na této škole platí dnes. zítra už to tak platit nebude. Nikdo s tebou tam hovořit taky nebude a vše se dělá přes studijní formuláře, je to arogance. Tady na tomto serveru je již několik diskuzí, tak si to přečti. reagovat zde
        Email: nastyseznamcz