ČZU!!! HELP!

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 09.10.2006 15:27:20, Lůca, zhlédnuto: 171x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, mohl by mě, prosím, zkontaktovat na e-mail někdo, kdo studuje prezenčně ekonomický obor na České zemědělské univerzitě, fakultě Provozně-ekonomické? Studuji VŠE a jsem dost nešťastná, uvažuji o změně. Ozvěte se, prosím. Díky Lucka S11

Email: lucie.vaskovaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.10.2006 15:37:20, Schenni) ahoj, já ti poradit nemůžu, ale chtěla bych se zeptat, proč jsi tam nespokojená? já ještě uvažuju, že bych se tam hlásila, ale nejsem si jistá, že bych zvládala nějaké extra stresy... opravdu je to tam tak náročné a stresující, jak se říká? reagovat zde
    Email: schennicentrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.10.2006 16:59:10, kuk) No ja na VSE sice nestuduju, ale mam tam par pratel a mam taky par pratel co lidi z VSE doucuji a podle toho co vim tak se o narocnosti neda v zadnem pripade mluvit, i kdyz fakultu od fakulty je to jine. Ale pokud mas zakladni znalosti matiky a ciziho jazyku tak se tam pomerne lehca dostanes a udrzis, tod nazor mich pratel z VSE. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.10.2006 15:22:56, Lůca) Já studuju Mezinárodní obchod. Třeba francouzština a matika... To je prostě maso!!! S05 Ale třeba to dám... No uvidíme. Pro jistotu si dám přihlášku na ČZU, abych případně neztratila rok... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.10.2006 17:48:20, Schenni) Takže matika je klasický prosévací předmět? a jak jsi na tom byla s matikou na střední, brnkačka, nebo to trochu vázlo? a jak jsou na tom gympláci v porovnání s obchodkama, myslím obecně, nejen v matice,kdo má větší problémy? reagovat zde