NULTÝ ROČNÍK vs. JAZYKOVKA

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 25.06.2012 22:06:34, Verča, zhlédnuto: 1234x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,

chtěla bych se zeptat těch, kteří stejně jako já nebyli přijatí na VŠ a mají zkušenosti s jazykovkou či s nulťákem, co by mi doporučili nebo naopak od čeho by mě odradili? (A pokud je na tom někdo tento rok stejně jako já a rozhoduje se podobně, tak budu ráda za jakýkoliv názor.)
Hlásila jsem se na lékařskou fakultu, bohužel se mi zkoušky nepovedly a teď nevím, jestli mám jít do nultého ročníku + k tomu si dát pomaturitní kurz angličtiny(kvůli statusu studenta), nebo jen tu jazykovku a učit se na zkoušky sama?
Přemýšlím o nultém ročníku v Tutoru nebo Az-smartu.

Díky moc všem! :)

Verča

Email: pekna.veronikaseznamcz, ICQ: 201312025
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.06.2012 22:39:55, zdenek) ja pred par lety delal jazykovku Lingua Centrum a melo to svy vyhody i nevyhody.. Vyhodou urcite bylo, ze vyuka byla od 8 do 11:30 takze si mel defakto spoustu volnyho casu odpo, ani ucit ses po vecerech na dalsi dny nejak nemusel - jen par slovicek denne a gramatiku si z 90% znal stejne ze stredni.. Nevyhodou pak bylo samozrejme skolny, jakoze vyhodis 20 tisic jen abys mel status studenta a na konci dostanes ***y osvedceni, ze si ten jednorocni kurz absolvoval a muzes si udelat certifikat za dalsi cca 2000 a ten ti taky na nic nebude (vlastne sem to pak uplatnil jen na vysoke, kdy mi diky tomu certifikatu pak uznali zkousky z neminy). Takze kdyz to zhrnu, byly to vlastne takovy rocni prazdniny za 20 tacu reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.06.2012 09:23:21, Verča) Ahoj,
      díky za názor..
      Já chci určitě rok studovat, abych z toho tempa nevypadla, takže tímto stylem to jako vyhozený peníze neberu, chci je investovat do vzdělání, jen ještě nevím jak je přesně využít.