Dotazy o škole a přijímačkách pro uchazeče 2012/2013


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 12.12.2012 17:48:29, PAČRstudent, zhlédnuto: 2422x, reakcí celkem: 31Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekVzhledem k tomu ,že o PAČR se informace hledají špatně a velké diskuze se o ní moc nevedou tak pro ty co nemají kamarády a známe přímo na škole a nevědí kam se obrátit a kde se zeptat a vzít spolehlivé informaci a mají ten pocit nejistoty co měl skoro každý když se na PAČR hlásil.....

Jsem si řekl ,že z nudy a díky pocitu dobře odvedené práce ve škole sem hodím toto téma aby se lidi mohli konkrétně zeptat na školu,přijímačky a měli možnost dozvědět se informace "z první ruky".






  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2014 12:31:52, Kristina) Ahoj,
    na PA ČR studuji. Jsem v prvním ročníku. Nabízím vypracované otázky k přijímacím zkouškám - jen pár otázek je tam potřeba doplnit (cca 10) - ale tím vypracováním se to nejlépe naučíte.

    Cena: 150 Kč
    Způsob dodání: elektronicky
    Platba: předem, na účet

    Děkuji,
    Kristina reagovat zde
    Email: diabolos.manieseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.02.2013 19:18:39, ŽIVOTOPIS) Ahoj, také jsem řešila podobný problém. Na stránkách je tato podmínka pro přijetí napsána i pro civilisty a i jsem si to zjišťovala u studenta PA. Takže musíš ... I když moc nechápu důvod, když se stejně bere podle přijímaček 8) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.02.2013 19:46:36, Pet) Ahoj, letos maturuju a taky se hlásím na PA. Koukala jsem, že v podmínkách přijetí je jako příloha k přihlášce uveden životopis - nevíte, zda ho musím posílat i já jako absolvent? reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.02.2013 20:37:10, Polactesty@seznam.cz) Nabízím kvalitně zpracované řešení otázek, u příjmaček jsem díky nim skončil na 4.místě ;) Prodám levně. Zájemci piště na polactestyseznamcz reagovat zde
    Email: polactestyseznamcz