Výběr VŠ v oboru IT


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 19.12.2012 13:37:06, korjun, zhlédnuto: 535x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Ahoj,

mohl by mi zde někdo poradit s výběrem školy v oboru informatiky? Jsem naruživý počítačový technik a hledám školu kde bude maximum praxe a minimum studia, samozřejmě je mi jasné že taková škola neexistuje a že se učit budu muset, to není problém je tu však jeden problém a tím je matematika...sice mám ted doučování pořád ale jsem na ní dutej a vždy budu (někdo na to má vlohy a někdo zas ne). Mohl by mi někdo tedy poradit vysokou školu/obor kde je minimum matematiky?:)

Dík za odpovědi moc mi to pomůže! :)

Email: korjun91gmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.12.2012 17:31:56, Inkvizitor) Technika bez matematiky dost dobře nejde. Informatika bez matematiky také dost dobře nejde. Maximum praxe a minimum teorie, ke které pravděpodobně nemáš předpoklady, představuje dobrá VOŠ - tam by mělo probíhat kuchařkovité studium pro ty, co se nechtějí nebo nedokáží zatěžovat teoretickým základem nezbytným pro smysluplné vysokoškolské studium.

    Jistě, nejspíš nalezneš nějakou "vysokou" školu, která bude až směšně jednoduchá. Ale polož si otázku, skutečně chceš být "Ing." nebo "Mgr.", který je skutečným a čistokrevným IT např. z FJFI ČVUT, FIT ČVUT, FIT VUT, MFF UK nebo třeba FI MU k smíchu? reagovat zde