Grafický design


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 26.01.2013 20:03:52, emma, zhlédnuto: 1169x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
zajímalo by mě, jestli tu je někdo, kdo studuje Obor Multimedia a design/ateliér Grafický design? Přemýšlím o studiu tohoto oboru. Jsem studentka gymnázia, o grafiku se zajímám delší dobu, ale mám strach, jestli nejsou přijímání spíše studenti uměleckých škol. Existuje nějaký přípravný kurz? Myslíte, že se stačí připravovat intenzivněji rok a půl předem? Moc ráda bych se dostala :)

Email: floris03centrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.07.2015 11:21:59, jaj) ahoj, já chci zkusit VOŠ umění ve Zlíně, obor Grafická tvorba, koncem srpna je 2.kolo přijímaček. Chodím na přípravné kurzy na talentovky, což studenti středních uměleckých škol nepotřebují, ale určitě tu mají šanci i gympláci... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.04.2013 19:56:48, Etuta) Ahoj :) jsem na tom podobně. Já jsem z Brna a dlouho jsem nějaké přípravné kurzy hledala, ale jsou na sochařství, malířství ale na obory jako grafický design jsem žádné nenašla. Z konzultace jsem zjistila že je poměrně důležité umět pracovat v různých grafických programech (photoshoo, illustrator, indesign) takže by možná stálo za to najít nějaké kurzy na práci s těmito programy. Potom bude o prázdninách art camp - http://www.uud.zcu.cz/415-artcamp-obecne-informace . Určitě bych zkusila se na něj přihlásit.

    Doufám že jsem nějak pomohla. A nevzdávej se proto, že jsi z gymnázia. Jistě mají studenti uměleckých škol výhodu ;) ale taky máme šanci! reagovat zde
    Email: Etutikagmailcom

Podobné příspěvky:
  1. Co obsahuje design a IT najednou? :) - Výběr vysoké školy
  2. Kde studovat design? - Informace o studiu
  3. ekonomka/ design nábytku - Výběr vysoké školy
  4. VŠ, dálkové studium, design+automobily+IT - Výběr vysoké školy
  5. Design prostředí - Technická univerzita v Liberci