FIT/FEL + další / fyzika - ale hlavně jaký program?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 27.01.2013 16:59:29, KLiu, zhlédnuto: 1074x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Ahoj,
rád bych vás, prosím, požádal o rady ohledně VŠ a hlavně jejich programů. Jsem lehce řečeno "ztracen".

Nejdříve obecně - studuji na gymplu, poslední ročník, matika mi celkem jde (nedalo by se ale říci, že by mě vyloženě bavila), fyzika tolik ne (moc času ji nevěnuji), zato mi přijde ale daleko zajímavější a baví mě více (takže její nutné následné učení neberu jako překážku), celkově se nejvíce ale zajímam o počítače. Bohužel spíše z HW stránky (a to ještě jako "amaterský samouk"), programovat skoro vůbec neumím (na škole bereme jedině VisualBasic, a to ještě na "střední" úrovni), ale celkem mě to baví. Proto výběr technické VŠ byl jasný. Dále to je již pro mě ale dost těžké.

Jako první volbu bych měl FIT/FEL (a asi i VSE - FIS (jako jednodušší variantu, ekonomie mě celkem bavila, právo vůbec a hlavně nevím, zda pro mě nebudou ostatní školy moc náročné ) a MATFYZ (jako tu těžší, také informatika). Neznáte hlavní výhody a nevýhody jednotlivých škol (u FISu nevýhody znám, tam jen, jestli je opravdu "na nic" a nebo jestli lze i na této škole se stát úspěšným "informatikem"?)? Dále absolutně netuším, jaký program zvolit. Obecně o "programování" moc nevím a ani ty jejich popisky jednotlivých programů mi moc neříkají. Proto jsem se chtěl zeptat někoho zkušenějšího, který by mi na základně věcí, co mě baví/jdou mohl poradit, popřípadě jednotlivé programy blíže přiblížit (z toho, co jsem si četl jsem "dutej" a jen vím, že cokoli, kde je managment mě vůbec nepřitahuje). Halvně tedy co je hlavní náplní studia, následné prace, co budu po jejich vystudování umět atd. (u každého oboru se dočtu, jaký velký všeobecný přehled získám, a že najdu uplatnení všude -> to mi moc neřekne)