Zkrácené bakalářské studium pro absolventy VOŠ


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 16.09.2013 17:00:24, Lucie, zhlédnuto: 12504x, reakcí celkem: 12Reagovat na příspěvek
Ahoj,
měla bych takový dotaz, doufám, že se tady někdo, kdo bude mít s tímto zkušenost, najde. Studuji na VOŠ zdravotnické - diplomovanou všeobecnou sestru. Dneska jsem se dozvěděla velmi špatnou zprávu, nevím, co bych měla udělat. Momentálně jsem se ocitla na místě, kdy se cítím docela bezradná. Dozvěděla jsem se, že zrušili možnost si za rok dodělat titul BC. s titulem DiS. S tímto jsem počítala, jelikož až udělam absolutarium budu DiS. a co si tam všímám na oddělení, chcou už skoro jen sestry BC. Nezná někdo nějakou školu v moravskoslezkém kraji, která tohlensto ještě umožńuje? Našla jsem pár, ale je to třeba vysoká škola podnikatelská a nejsem si tedy jistá, jestli já, jako dipl.všeobecná sestra bych na tuhle školu mohla a dodělala si BC. Uvažovala jsem potom ještě nad tím, že bych přerušila studium na VOŠ a přešla na VŠ a začala od začátku, jelikož jsem se dozvěděla i to, že mi neuznají ročník. (momentálně mám 1.ročník zasebou) Jenže se v tom systému moc nevyznám, nevím ani jak bych to udělala a jak bych se s někým o tom poradila. Byl by, prosím, tedy někdo tak hodný a něco by mi o tom tady napsal? Budu vám moc vděčná.

Předem děkuji za odpověď,
Lucie.

Email: sysruska007seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.09.2013 20:08:04, Inkvizitor) Nápad vystudovat si Bc. na jiném oboru není v principu úplně špatný, jen aby měl smysl, muselo by to být v oboru, který má pro zdravotnictví a zejména pro práci sestry smyslu - např. psychologie nebo adiktologie (pokud chceš směřovat na psychiatrii). Ekonomický obor by měl smysl jen pokud bys chtěla pracovat jako sestra v soukromé ambulanci. Ovšem souběžně s tím, že bys měla vystudovaný sesterský obor na VŠ nebo VOŠ. Jen maturita na SZdŠ je celkem na pendrek.