Ukončené bakalářské studium bez Bc.


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.10.2013 11:13:08, Alsys, zhlédnuto: 519x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Ahoj, studovala jsem VŠ a bohužel neúspěšně. Učení mě baví nechápu v čem byl problém u konkrétní školy - bohužel mi to přišlo, že cílem školy nebylo připravit studenty na státnice, ale co nejvíce z nich vyždímat korunek :(. Samozřejmě bych si chtěla Bc. Teď hlavně nevím co dál. Na přihlášky je už docela pozdě. uvažovala jsem o ped. minimu ale to co jsem pochopila tak musím mít nějaký VŠ titul..Mám jen DiS. Vím jen to, že se musím všude odhlašovat, že už nejsem student. Bude mi 26 let a vkuse jsem studovala, takže si budu platit i státní VŠ. Máte někdo podobné zkušenosti..

Email: elysaaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.10.2013 17:55:33, Inkvizitor) Tak především poplatek za delší studium se počítá od (neukončených) odstudovaných let a nikoliv od věku. Od věku se počítá pouze povinnost platit si zdravotní pojištění.

    Dále takhle obecně žádnou rozumnou radu nedostaneš. Klíčové je, na jaké konkrétní škole jaký konkrétní obor jsi studovala. Tím by se dalo případně hovořit o tom, zda má smysl zkusit se v únoru přihlásit na podobný obor na jiné škole a nechat si uznat co nejvíce předmětů. reagovat zde
    Web: http://www.youtube.com/watch?v=CqgZnvfJ9Jg
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.10.2013 12:29:56, Alsys) Studovala jsem na VŠMIEP obor marketing. Jenže jsem z tohoto oboru zklamaná, víc by mě teda bavilo učit třeba v MŠ. Nevíte teda o nějaké raději už státní VŠ na které by bylo možné studovat pouhý rok a jít ke státnicím? Našla jsem jen soukromou UJAK a tam doopravdy nechci po tom co se o ní říká. reagovat zde
    Email: elysaaseznamcz