STATUT STUDENTA

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 08.01.2007 13:26:10, Martin, zhlédnuto: 2134x, reakcí celkem: 10Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky lidi, měl bych takovej dotaz (asi celkem složitej, ale snad mi někdo z vás poradí): momentálně studuju dálkově vejšku a nevím, zda mám právo na to mít statut studenta (někdo totiž říká, že ne a někdo, že tato možnost v současné době existuje), takže kdybyste někdo znal odpověď, byl bych mu moc vděčnej :)

Email: throneseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.01.2007 14:57:57, martah) Do 26 let máš všechny studentské výhody, i když studuješ dálkově! reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.01.2007 17:41:12, pavla) Podle zákona o daních z příjmu č. 586/92 § 35 ba náleží sleva na dani na studenta pro prezenční formu studia. reagovat zde
    Telefon: 420602176185, Email: pavla.svobodovaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.01.2007 11:19:20, Martin) ( to Martah)

    Ahojky to sem zase já (ten dálkař,co chce mít výhody statutu studenta),hele prosím tě, kde si se dozvěděl(a), že mám ty veškerý výhody, když mi není 26 let? Jestli znáš i nějakou webovou stránku (popřípadě zákon, podle kterýho se to řídí), napiš. Díky moc a s napětím očekávám tvojí reakci. :) reagovat zde
    Email: throneseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.01.2007 13:23:38, Martah) Ahoj, sama jsem si dálkově dodělávala navazující mag. studium na VŠ a do 26 let jsem měla statut studenta, tj. úlevu na daních v práci, slevy na MHD atd. U doktorantského studia se pak věk posouvá až do 28 let. Ten věk honem nevím z jakého zákona vychází, ale z vlastní zkušenosti říkám, že statut studenta máš do tohoto věku máš, i když studuješ dálkově! :-) reagovat zde