Přijímací řízení - Veřejná správa


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 24.04.2014 09:16:18, Adéla, zhlédnuto: 1161x, reakcí celkem: 10Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekDobrý den, včera jsem dělala přímačky na PEF, ale dopadla jsem hrozně. Mám jen 108 bodů. Na stránkách MENDELU jsem ale našla, že podmínky přijetí nejsou až tak přísné. Min. 20 bodů z matematiky a 20 z Aj a dohromady více jak 100. Hlásím se na Veřejnou správu a chtěla bych se zeptat jestli tento výsledek bude stačit nebo jestli mám nějakou šanci s odvoláním. Děkuji :)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.04.2014 17:41:19, studentka) Ahoj jsem studentka 2.ročníku Pefky - Veřejná správa, a před 2 roky jsem měla stejnou otázku jako ty. (Měla jsem 112 bodů) Naštěstí to dopadlo dobře, a vzali mě, akorát to dlouho trvalo - dozvěděla jsem se to až před maturitou.. o odvolání nevím, zkusit to určitě jde. Na pefce potom přijímají i za půl roku tj do letního semestru. reagovat zde
    Email: lumremailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.04.2014 22:54:12, veva) Pobrali aj ľudí s oveľa menej bodmi, nemusíš sa strachovať :-). reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.04.2014 15:23:54, Adéla) Děkuju :-) dnes jsem na stránkách MENDELU pod výsledky př. řízeníu sebe měla: Váš výsledek z přijímacího řízení je dostačující pro přijetí ke studiu. Snad už je to konečná zpráva, nebo nevíte jestli je to jen orientační a ještě přijata vůbec nejsem? Máte s tím někdo také zkušenosti? :) díky reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.04.2014 16:19:54, mr.X) Vím o lidech, kterým to píše "Nepřijat pro kapacitu oboru", tak snad to orientační nebude. Ale taky jsem váhal :) reagovat zde