Skrátené štúdium Bc. po Dis.


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 15.01.2015 23:13:30, Misha, zhlédnuto: 545x, reakcí celkem: 9Reagovat na příspěvek
Ahojte,
píšem tento príspevok pretože potrebujem poradiť s výberom VŠ po doštudovaní VOŠ odbor medzinárodné podnikanie. Študujem rada a nikdy som nemala problém sa niečo naučiť. Mám vcelku dobrú prácu, ktorú som získala vďaka praxi z VOŠky, zamestnávateľ mi však odporučil dokončiť si Bc., čím mi vlastne naznačil, že ak chcem kariérne rásť musím ísť ešte študovať. Potrebujem od vás radu kam sa hlásiť. V ČR je množstvo súkromných škôl kde dokončenie titulu za skrátenú dobu poskytujú. Nechcem si samozrejme titul iba zaplatiť, chcem sa aj niečo nové dozvedieť a naučiť. Avšak nestojím ani o školu, kde budú profesori pri skúškach bazírovať na detailoch a vyžadovať učenie sa kníh od slova do slova. Ide mi najmä o ľudský prístup, ochotu, aby som nemala problém so zháňaním študijných materiálov a keďže budem študovať externe aby som nemusela do školy chodiť každý víkend. Som skôr teoretický typ, a nanešťastie sa na ekonomických VŠ vyžaduje aj matematika, ktorú som nikdy nemala veľmi v láske. Viete mi prosím poradiť nejakú súkromnú školu, ktorá nemá poškodenú povesť škandálmi o rozdávaní diplomov a štúdium na nej sa dá popri práci v pohode zvládnuť ? Vopred veľmi pekne ďakujem za akékoľvek skúsenosti s ktorými sa podelíte :)

Email: michaela.kamenistacentrumsk
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.01.2015 19:12:00, Lopata) Tady seš špatně, tohle je český server. reagovat zde
    Email: Lopataseznamcz