Studium na VŠEM

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 04.02.2015 16:43:37, Andrea L., zhlédnuto: 1428x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj všem potencionálním uchazečům o studium na VŠEM.
Studuji Marketingový program Bc. se zaměřením na Reklamu a PR. Přihlásit se na tuto školu mohu jedině doporučit - vynikající sbor pedagogů z praxe, vybavení školy je moderní včetně sympatického designu (barvy zelená a modrá), vlastní aula (kde probíhají promoce, zvou se hosté různých profesí, pořádají se zde i mimoškolní aktivity - výstavy, taneční představení, hudební koncerty, promítání), posilovna, klub, studovna, knihovna! Stále se zefektivňuje výuka a vytváří se nové možnosti (co, kdy, jak a lépe), zdokonalují se a hlavně zjednodušují webové stránky školy, které pak poskytují lepší orientaci v informací, které jsou důležité...Součástí rozvrhu, který si student vytvoří sám (je vypsána i doporučená struktura), jak bez časového presu se vypořádat nejen s přednáškami, ale i závěrečnými pracemi, tak i s praktickými aplikacemi a povinnou praxí během studia. Tato škola není pouze o tom zasednout za stůl, vyslechnout přednášku, biflovat se doma a jít na zkoušku. Tato škola dává možnosti všem studentům setkat se s praxí, zapojit se a ovlivnit dění. K dispozici je i poradna (právní, pedagogicko profesní, finanční, studijní a psychologická), která vám nabízí pomoc s problémy, které se týkají vašeho běžného mimoškolního života. Stále je řeč o soukromé vysoké škole, která se platí, ale v rámci cenových úrovní se jedná o částky ne tak alarmující a to za služby, se kterými jsem se nesetkala na jiných školách (ať už soukromých či státních). Škola má těžší seminární práce (i když pouze jen 2 za studium), ale za to zkoušky probíhají na počítačích a ne ústní formou, což může být pro některé velké pozitivum. Jestli váháte, teď už doufám, že méně...přeji hodně úspěchů a nevzdávejte se studia,