Máš na vysokou? Máš na VŠEM?

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 05.02.2015 04:41:09, Petr, zhlédnuto: 2197x, reakcí celkem: 13Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekVážení, zhrzení a negativitou přeplnění studenti,

dal jsem si tu práci a opravdu důkladně pročetl příspěvky a komentáře, které se týkají VŠEM na tomto inteligencí překypujícím portálu. Teď přijde ta ošklivá část, takže jedinci se slabší povahou by měli přestat číst. Jediný důvod, proč sem vůbec píši je naivní představa, že by možná tento komentář mohl v rozhodování o VŠ někomu pomoci. Zbytek komentujících a podstatná část přispěvatelů na tomto portálu jsou pro mě jen cvičené opice, které místo toho, aby svoji energii věnovali do nějaké smysluplné činnosti, tak raději špiní jméno školy, kterou zpravidla ani nedostudovali. Už jen tento fakt je prakticky všeříkající o místní komunitě a zároveň o relevanci jejich příspěvků.

Ano, jsem studentem soukromé školy, a ano jsem studentem VŠEM. Za ta leta, co tam studuji, tak jedinou věc, kterou jsem na studijním oddělení potřeboval, bylo potvrzení o studiu, co bych tam také jiného potřeboval, že? Takže Vaše geniální výmysly, jak tam jsou arogantní a negativní a Bůh ví co všechno, není to náhodou tím, že tam přicházejí hloupí lidé s hloupými otázkami a potřebami? Studium na VŠEM? Viděl jsem nespočet příspěvků, kteří si stěžují na neustálou změnu podmínek, což je zavádějící, protože podmínky při nástupu se studentovi nemohou změnit, to je smluvně ošetřené, ale VŠEM je prostě moderní škola, která se snaží zavádět nové trendy, a to většina normálních lidí považuje za plus. Zeměkoule se točí, svět se mění a pokud se nedokážete přispůsobit banálním změnám, které jsou zpravidla zavedeny na základě zpětné vazby od studentů samotných, tak jak chcete fungovat v pracovním procesu? To si jako myslíte, že do práce nastoupíte ve 23. letech a systém daného korporátu se nezmění do Vašeho důchodu? Seriously? VŠEM je nastavená na poměrně jednoduchém a přehledném systému, kdy je transparentně sděleno, kdy, jak a co, je třeba odevzdat, splnit za podmínky k úspěšnému ukončení studia. Takže student, který je hoden VŠ, v tomto nevidí prakticky žádný problém, stejně tak to funguje i na státních školách. Vím, že musím mít X kreditů, abych postoupil do 2. ročníku, vím, že mam zkouškové v lednu, jasně stanovená pravidla, jak ukončit studium. Nevím, proč najednou u VŠEM je problém, která naopak je v tomto daleko více benevoletní a dovoluje studentům ve svém individuálním studijním plánu si nastavit, kdy chtějí zkládat zkoušky atp. Není opět problém tedy ve studentech, kteří si neumí zorganizovat čas, 2 roky nic nedělají a najednou zjistí, že k ukončení studia musí něco udělat? A nejste to právě vy, kteří sem tak hojně přispíváte?
VŠEM klade velký důraz na mezioborové znalosti a praxi, je mi 23 let, pracuji prakticky od sřední školy a nikdy jsem se nesetkal s tím, že bych měl problém s uplatněním. Speciálně ne při studium na VŠEM. Prošel jsem si společnostmi jako je Panasonic, H1, Seznam.cz a nyní pracuji pro 7. největší reklamní agenturu na světe. Zároveň s kolegy, které jsem potkal na VŠEM jsme cca před půl rokem založili vlastní společnost, která poměrně slušně profituje v oblasti digitálního a online marketingu. Lidé kolem mě jsou neskutečně zapálení do bussinesu a drivují jej ku předu ať je víkend nebo pracovní den. A ano, moji kolegové jsou studenti / absolventi VŠEMu, kteří zároveň pracují v předních světových firmách. Nemůže to být náhodou tím, jakými lidmy se obklopujete vy? Je jasné, že pokud budete trávit každý pátek v baru, tak tímto zvýšíte maximálně své kariérní šance jako GO GO tanečnice (ne, že bych je hanil, je to dřina a chce to i talent).
Ano, jsem studentem soukromé školy a ano, jsem studentem VŠEM. Této škole vděčím za spoustu věcí, za přátelé, znalosti, kontakty, za svůj osobnostní růst, seberealizaci a podporu v realizaci spousty projektů a činností, zejména pro studenty samotné.

Jsem si vědom, že toto není relevatní recenze na VŠEM, ale jsem přesvědčen, že místní armáda pracovníků fast foodu by ji stejně neocenila. Proto jsem se rozhodl zvolit jiný a upřímný přístup, který si myslím, že je daleko více smysluplnější. Hlavní poslání tohoto příspěvku je, že člověk, který si neustále stěžuje a viní své okolí, tak to určitě dělá ve všech směrech, vztahy, rodina, práce a škola. Naopak lidé, kteří na sobě pracují, nemají za potřebí psát negativní komentáře a hanit vše kolem nich, ba naopak si z toho vemou ponaučení a příště budou daleko silnější a přiraveni na vše, co je v životě potká.

Dovolte mi radu na závěr, která Vám nejspíše naoprosto změní pohled a chápání světa jako takového: PŘESTAŇTE VINIT VŠE KOLEM VÁS, ZA VÁŠ NEÚSPĚCH SI MŮŽETE VY SAMI! Čím dříve to pochopíte, tím lépe pro Vás.

Petr

(musím sem vložit ještě komentář mého kolegy před odesláním příspěvku: "... to je jak, kdybys rozházel banány po pavilónu opic, sežerou je, ale stejně budou křepčet dál...")
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2015 06:54:43, PR) Jsou jen tři možné důvody, proč jsi splodil tolik demagogických písmenek:
    a) lžeš sám sobě a potřebuješ publikum
    b) guerilla marketing
    c) trolling reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2015 07:32:57, x) d) Úplně náhodná shoda okolností, kvůli které dva vynikající studenti VŠEM téměř ve stejnou chvíli začali napravovat poblouzněné davy internetových trollů. http://www.vejska.cz/diskuze/57168

      P.S. Oba chválící příspěvky mají v mnoha ohledech pravdu. Jen se ta jejich pravdivá část netýká VŠEM, ale je obecně platná. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2015 11:48:23, Petr) a) Pokud bych hledal publikum, myslíš, ze bych jej hledal tady? Mezi Vámi?
      b) Zvládáš elementární terminologii marketingu, chválím, šikulka.
      c) Přestaň hrát hry a najdi si práci. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2015 12:36:00, Prcek) Jo jo, je to smutné, co jsou studenti VŠEM zač, souhlasím. Ti lidé nemají na VŠ obecně co dělat. Většina je tam stejně na dálkovém a studiu se nevěnuje (věnovat se studiu vypadá opravdu diametrálně jinak), jednou měsíčně na setkání ve škole, to člověku skoro nic nedá, pokud se ani průběžně neučí, což většina nečiní, nedivím se, že VŠEM vychovává primárně pracovníky FASTFOODU... , prostě EU si při svých snahách mít 40 % vysokoškoláků mezi mladými neuvědomila, že vysoký plat a dobré uplatnění nedělá jen diplom, ale i reálné schopnosti a znalosti, na každý má IQ, odhodlání, pamět, schopnost se učit..., ale EU si myslí, že když má Karel Gott vysoký příjem, tak ho má prostě proto, že je zpěvák, tak uděláme ze všech lidí zpěváky a budou mít taky vysoký příjem, ale tak to není, Karel Gott je jen jeden. Stejně je to s těmi VŠ studenty na VŠEM, prostě na to nemají, měli skončit jen se střední školou, jsou to vlastně chudáci, litujme je. S06

    reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2015 12:37:19, Prcek) *ne každý má IQ reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2015 14:56:14, Inkvizitor) Tohle není problém EU, pokud vím, tlak EU je na navýšení absolventů postse***árního vzdělávání. Nepřímo je tím naznačeno, že perspektivnější než specializované střední školy jsou střední školy gymnaziálního typu, případně lycea, a že specializace na povolání by měla probíhat až když je žák natolik dospělý, že zvládne rozhodnutí. Mohu posloužit i případem své sestřenice, která jako malá hloupá holka nastoupila na střední zdravotnickou školu, po prváku se málem zhroutila (nemoci a smrt možná mají nějakou romantiku na papíře nebo v kisně, realita je jiná...) a byla ráda, že ji na poslední chvíli vzali na hodně špatnou střední školu. Nedávno promovala na strojní fakultě...

      Za co už vůbec EU nemůže, to je naše legislativní prostředí, které de facto nebrání tomu, aby byla pomalu na každé mezi pomocná vysoká škola. Malinko hlouběji se personál a kvality zkoumají až když jde o skutečný malér. Doporučuji např. nahlédnout do Zápisu č. 3 z června 2011 Akreditační komise: Ta navrhla omezit akreditaci (VŠ realitní) mj. z toho důvodu, že "Garant studijního programu vykazuje jako odbornou tvůrčí činnost pouze znalecké posudky k Oceňování lesních pozemků a vytyčování lyžařských běžeckých tratí." To, jak musela AK bojovat s populistickým ministrem, když chtěla po opakovaném neřešení tristního stavu "zavřít" práva v Plzni, máme snad všichni v paměti. I to, jak to nakonec dopadlo. Prostě Českostán - kontrola je "státní buzerace", vyžadování jisté úrovně je "komunistická zkostnatělost" a ochcávání pravidel je "kreativní přístup" a "hrdinství"... reagovat zde
      Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2015 11:28:36, Prcek) Takže Petr Mach ve svém článku lže? http://www.petrmach.cz/clanky/drahy-pozadavek-eu-40-percent-lidi-musi-mit-vysokou-skolu reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2015 12:13:32, Inkvizitor) Ano, lže tím nejodpornějším způsobem, totiž uvádí "téměř pravdu". Stačí se podívat do dokumentu, na který dokonce odkazuje, a na inkriminovanou pasáž se podívat. Klíčové tvrzení je na straně 13:
          "improving education levels, in particular by aiming to reduce school drop-out rates to less than 10% and by increasing the share of 30-34 years old having completed tertiary or equivalent education to at least 40%"
          tedy (volný překlad do "administrativní" češtiny):
          "zlepšení úrovně vzdělání zejména snížením míry předčasného ukončení vzdělávacího procesu na méně než 10% a zvýšením podílu osob ve věku 30-34 let s terciálním nebo obdobným vzděláním na alespoň 40%"

          Bod má dále poznámku pod čarou:
          "The European Council emphasises the competence of Member States to define and implement quantitative targets in the field of education."
          tedy:
          "Evropská rada zdůrazňuje, že definice a implementace kvantitativních cílů v oblasti vzdělávání je v kompetenci členských zemí."

          Tedy Mach desinformuje nejméně ve dvou bodech:
          1. Nejde o vysoké školy, jde o "školní" postse***ární vzdělávání, do kterého patří i VOŠ a pravděpodobně i jazykové školy. Patřilo by tam i jednoleté pomaturitní studium, kdyby ho dnes netvořily především přípravné kurzy na vysoké školy.
          2. Je výslově uvedeno, že konkrétní hodnoty jsou na jednotlivých členských státech. (Můj komentář: Jiná bude situace v zemi, kde mají velkou tradici specializované se***ární vzdělávání, a jiná bude tam, kde většina jen trochu vzdělatelných dětí nastupuje na všeobecně vzdělávací střední školy. Proto je konkrétní hodnota výslovně ponechána v kompetenci příslušné země.)

          Ještě si dovolím jeden komentář k osobě Petra Macha: Petr Mach je především předseda fundamentalistické politické strany, technolog moci a fanatik "volného trhu". V zásadě je stejně komická figurka jako třeba zapálení funkcionáři KSČ nebo jehovisti pokřikující za doprovodu otřískané kytary "Ježíš tě miluje!". Nemyslím si, že lže úmyslně, jemu prostě už ideologie tak zkreslila vnímání reality, že vše interpretuje optikou partajních dogmat SSO. reagovat zde
          Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2015 21:11:10, Ekonom) Inkvizitor postrádá základní ekonomickou gramotnost, proto jeho názory v této oblasti nelze brát vážně. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2015 22:13:56, TakyEkonom) Kde a jak konkrétně se týká jeho správné upozornění na Machovu demagogii ekonomie do takové hloubky, že by jeho případná i nulová erudice byla problém? To zásadní je o schopnosti porozumět česky a anglicky psanému textu, v tom se zásadních chyb nedopouští. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.02.2015 01:23:13, EkonomzVŠE) Mach asi jen sbírá politické body (anti EU kampaň) aneb my nic, za vše zlé může přeci Brusel.:D (a to mezi velké příznivce EU taky zrovna nepatřím) reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Recenze na VŠEM po 3 letech studia - Výběr vysoké školy
  2. Zkušenosti na VŠEM- ANEB PROČ JSEM SI VYBRALA TUHLE ŠKOLU - Ostatní
  3. VŠEM recenze - Informace o studiu
  4. První rok studia na VŠEM - Ostatní
  5. Studium VŠEM - Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
  6. Studium na VŠEM - Informace o studiu
  7. Studium na VŠEM - Informace o studiu
  8. VŠEM - hodnocení dosavadního studia - Ostatní
  9. komentář o VŠEM - Ostatní
  10. VŠEM versus VŠE - Ostatní

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace reakce

Heslo:

 

Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.
  11. Je zakázáno vkládat nabídky půjček a úvěrů.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 19.03.2024 23:05:36.