Má cenu se ještě hlásit na práva?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 28.09.2016 20:31:48, Adéla, zhlédnuto: 1249x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Ahoj,
momentálně studuji na VŠE, FFU, obor Účetnictví a finanční řízení podniku. Na školu jsem šla z gymplu z důvodu, že mě bavila matematika, ale jinak jsem o této volbě nikdy na 100% přesvědčená nebyla. Během studia jsem si našla administrativní brigádu v advokátní kanceláři, kde jsem si při vystavování faktur uvědomila, že účetnictví nikdy dělat nechci. Došlo mi, že to z člověka nic nevypovídá, je to nekreativní. Naopak se mi líbilo, když jsem dostala za úkol vytvořit podle vzoru Plnou moc, jet k notáři nebo na soud, apod. Uvědomila jsem si, že jsem měla jít na práva, což mě na gymplu ani nenapadlo. Bohužel na podání přihlášky už bylo v té době pozdě.
Momentálně začal třetí semestr a já uvažuji o tom dát si přihlášku na PF UK. Kdyby to vyšlo, mám v plánu dodělat minimálně bakaláře na ekonomce, protože mi přijde hloupost se na to po dvou letech vykašlat. Jenomže zase nevím, jestli už není moc pozdě začínat až po dvou letech. Další problém je, že už bych asi těžko mohla vyjet na ERASMUS, na který mám dokonce i studijní výsledky, takže mi přijde škoda jich nevyužít. Jde o to, že vlastně nevím co chci víc. Láká mě cestovat, ale zároveň zkusit práva. Obávám se, že obojí dohromady už do 26 nestíhám. Jsem bezradná. Co si o tom myslíte? Má smysl plýtvat časem a energií stráveným nad přípravou na přijímačky? Nemáte třeba někdo podobnou zkušenost? Jaké to je studovat VŠE + UK?
Ještě jsem našla, že na MU v Brně se dá studovat kombinovaně specializace práva, např. v oboru obchodu či financí. Co si myslíte o těchhle oborech?

Předem moc děkuji za Vaše názory :).

Adéla


Email: adel-gabrielovaseznamcz