Vysoká úmrtnost této školy

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 06.02.2017 11:47:39, Jana, zhlédnuto: 1527x, reakcí celkem: 6Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekNa téhle škole jsem studovala a opravdu nechají dostudovat jen hrstku studentů:

http://hlidacipes.org/unikatni-prehled-ktere-vs-maji-nejvyssi-umrtnost-a-kde-naopak-maji-studenti-slusnou-sanci-dostudovat/

Soukromé školy - VŠEM - pouze 22,1% úspěšnost.

Není to opravdu málo? Co myslíte.. Vše, co tady studenti píšou je bohužel pravda.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 20:19:18, Jan Hron) Musím s tebou nesouhlasit. VŠEM studuji a jsem spokojenej a dokonce i bakalář :D.

    Jano, prostě na vysokou někdo nemá.. I tací jsou mezi námi. reagovat zde
    Email: hronseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.02.2017 08:25:59, Jana) Je zajímavé, že má většina studentů problém až s druhou seminárni práci. Nikdy ne už u první... Já měla za 1, takže hloupá asi nebudu. A těch případů znám víc.

      Každopádně něco na té statistice je... Kdyby to bylo vyhazování na zkoušce. Ale na seminární práci si vždy něco najdou, tomu se nedá ubránit. A další věc opravování seminárek profesoru z jiných oborů než na který obor píšeš? Taky zvláštní... reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.02.2017 16:30:39, PavelNavrátil) Někdy se to povede a někdy ne. Nemůžou mít přece všichni na světě titul. Zazněla tady dobrá hláška - někdo na to má a někdo ne. Ty jsi evidentně ten druhý případ.

        Co se týká seminárních prací, tak já nikdy problém neměl a mou práci vždy dostali lidé, kteří problematiku znali. Spíš mi přijde, že ti nabourali tvoje ego... reagovat zde
        Email: navratil.pgmailcom